2011-10-11, 19:11
Bannlyst
Som rubriken lyder hur fyller man på med e på bästa sättet så att peaken varar längre/blir starkare
jag har hört att man kan ta ett till piller när man börjar känna av ruset, funkar det?
sen har jag även hört att man kan ta en flaska med vatten och krossa en e i och dricka under peaken/upprisen.
men sen har jag hört att det inte är någon mening med detta vad tror ni?
Citera
2011-10-11, 19:27
Medlem
littlemissunshinees avatar
Inom 2 timmar efter att man börjat känna av har funkat för mig i alla fall!
Citera
2011-10-11, 20:52
Medlem
tripptamins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mactriabe
Som rubriken lyder hur fyller man på med e på bästa sättet så att peaken varar längre/blir starkare
jag har hört att man kan ta ett till piller när man börjar känna av ruset, funkar det?
sen har jag även hört att man kan ta en flaska med vatten och krossa en e i och dricka under peaken/upprisen.
men sen har jag hört att det inte är någon mening med detta vad tror ni?

Väldigt enkelt, du intar mer MDMA. Ju mer MDMA du intar ju mer peakar det och ju längre sitter det i.

Ett tips är ju att röka en redig spliff precis när du känner att du börjar bli sjukt maxad och ser tracks när du vänder dig om snabbt eller drar handen snabbt förbi ögonen.

Sen finns det väl en massa serotonin höjare som du kan köra, men det ska inte behövas om det är riktigt bra MDMA.
Senast redigerad av tripptamin 2011-10-11 kl. 20:55.
Citera
2011-10-12, 11:42
Bannlyst
det är med andra ord bara att ta mer med andra ord?
Citera
2011-10-12, 12:05
Medlem
THE-OJAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mactriabe
det är med andra ord bara att ta mer med andra ord?
Du ska satsa hårt i början är nog vad han menar. Skulle det vara så att du vill ha mer så kan du fylla på under något innan peaken men du kommer antagligen inte nå samma nivå som du gör under första peaken.
Citera
2011-10-12, 14:05
Medlem
ZyClaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tripptamin
Ett tips är ju att röka en redig spliff precis när du känner att du börjar bli sjukt maxad och ser tracks när du vänder dig om snabbt eller drar handen snabbt förbi ögonen.

Hur känns den blandingen(E + cannabis)? Känner man av cannabisen mindre eller mer? Man blir inte seg eller så av det?
Citera
2011-10-12, 16:09
Medlem
xstatics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ZyClave
Hur känns den blandingen(E + cannabis)? Känner man av cannabisen mindre eller mer? Man blir inte seg eller så av det?

Jag tycker det är som alkoholen, att det tar över med andra ord. Jag själv skulle aldrig rekommendera det till någon utan istället köra 1 eller 2 beroende på hur starka dom är när peaken precis börjat.
Citera
2011-10-12, 20:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ZyClave
Enda gången jag har kommit i kontakt med cannabis och MDMA var då jag candyflippade. Väl på väg ner så var cannabis guld att röka. MDMAt "tvärdog" inte riktigt som det annars brukar kunna göra.
Citera
2011-10-12, 22:19
Medlem
DhaStoners avatar
Om du har MDMA kristaller så IV´a en redig dos när du känner att det börjar lägga sig lite.
På det sättet fyllde jag på i säkert 24 timmar, men räkna med den värsta AT´n du kan tänka dig! Drog i mig 10 vallar, ett par ikto´s och ett par xanor, och massor av CB, men inte fan kunde jag sova förens många timmar senare!
Och doser på 350-500mg i slutet. DYRT race med andra ord!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in