• 1
  • 2
2012-04-09, 00:22
Medlem
Ko.i.kukens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Villka tror du är målgruppen för choklad och vanilj cigaretter?

du tror inte att det finns personer som är 18+ som vill köpa något annat för att variera sig?
Citera
2012-04-09, 01:11
Medlem
HugSeals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 3-Negrer-Med-Kedja
Villka tror du är målgruppen för choklad och vanilj cigaretter?

Så det finns ingen som gör något som inte är riktat mod dennes målgrupp. Intressant synsätt du har. Enligt den logiken så borde jag alltså varken röka pipa eller cigarr heller.
Och om det är filmkväll med ett gäng vänner och några vill se på en american-pie film eller något sådant så måste jag snällt gå från rummet eftersom den inte riktar sig till mig.

Och så fort du är över 30 så måste du alltså raka dig med rakkniv eftersom hyvlarna framförallt riktar sigmot yngre män?

Jag kan dra upp fåniga exempel i all evighet. Men jag hoppas att detta räcker för att få fram min uppfattning om att dina åsikter kring att man inte kan röra sig utanför sin målgrupp är helt befängda.
Citera
2016-04-09, 00:13
Medlem
Är det tobaken eller pappret som är smaksatt?
Citera
2016-11-16, 15:14
Medlem
Krullishbg69s avatar
Min erfarenhet från black devil är att dom är värdelösa. Dels för att dom knappt smakar något rent styrkemässigt och dels för att man blir utstirrad för att man röker en svart cigg som vanligtvis röks av p12or och småemos. Det ända som utmärker dom enligt mig är det sötade filtret som gör att läpparna smakar sött men vill man uppleva det bättre utan att skämmas så rekommenderar jag Moods sweet cigariller.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in