• 1
  • 2
2011-10-10, 10:35
Medlem
Mr.Mecks avatar
Du gillar det väl inte därför du får kväljningar, brukar vara svaret på det mesta när man får kväljningar
Citera
2011-10-10, 11:45
Medlem
har du alltid mått illa av cigg eller är det något som dykt upp på senare tiden?
Citera
2011-10-10, 16:33
Medlem
LemPicas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Morrison
Att lägga ner rökningen är inte att tala om. Har svår att jämföra med choklad liksom eftersom jag inte är beroende av det. Men sen är man ju lite efterbliven å

Man är inte beroende av cigg, det sitter i huvudet.
Jag vet för jag har slutat.

Innan jag slutade på riktigt (2 år sedan btw) gjorde jag småförsök, men jag ville inte sluta på riktigt utan det var mest att jag borde om du förstår.

Då när jag verkligen ville sluta så slutade jag cold turkey och har inte tagit en cigg sedan dess.
Det var inte ett dugg svårt.
Inga plåster eller tuggummi eller sådan skit som skall "hjälpa" en att sluta röka.
Gav bort ciggen och that was it.
Citera
2011-10-11, 01:45
Medlem
Jim-Morrisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smacharen
har du alltid mått illa av cigg eller är det något som dykt upp på senare tiden?

Det är något som har dykt upp på senare tid. Rökt 5 år, om det spelar någon roll.
Citera
2011-10-11, 21:32
Medlem
tuffgongs avatar
Nu när jag inte har rökt på 4 veckor (om du inte räknar med feströkning) så känner jag att det liksom kväljer för mig också, liksom, det smakar spya :s
Citera
2011-10-15, 19:22
Medlem
Kan få det om jag precis ätit. Känner igen det där. Typ om man råkar röka "fel". Kan få samma effekt både från när jag dricker kaffe eller whiskey ibland också. Även fast jag druckit kaffe hela mitt liv och älskar det.

Tror helt enkelt man råkar trigga någon reflex. Tänk på en flod eller lé när det händer så är det inte så farligt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in