2011-10-09, 23:53
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jao123
ja men du fattar väll att jag menar när jag bodde hos min mamma.

jag tycker inte att han lever på stenåldern, han säger ju bara sanningen.

Jo jag fattade det, men du verkade inte ha fattat min poäng.
Nej han säger ingen sanning. Han är en mansgris och du är likadan. Så istället för att lyssna på det där outvecklade puckot så borde du utvecklas och bli mer man än vad han någonsin kommer att bli.
Citera
2011-10-09, 23:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Frixy
Jag tycker du och tjejen ska byta roller. Hon jobbar och du är hemma. Jag har en känsla av att hon hade kunnat göra betydligt bättre ifrån sig på arbetsmarknaden än dig, så då hade ni ju både fått mer pengar och renare toalett.
nä det hade hon då fan inte gjort, tjejer vet inte hur man sliter. lite städa ser jag inte som nå farligt
Citera
2011-10-09, 23:56
Medlem
Citat:
hur ska hon klara sig utan den, hon bli som ett djur om hon inte ha fått kuk på en vecka.

Det finns väl andra människor som har kuk här i världen. När du är på jobbet kan hon gå och knulla grannen.
Det kanske är därför hon inte orkar städa toan. Hon har lagt all energi på gangbang och fisting.
Citera
2011-10-09, 23:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av TheKicks
Jo jag fattade det, men du verkade inte ha fattat min poäng.
Nej han säger ingen sanning. Han är en mansgris och du är likadan. Så istället för att lyssna på det där outvecklade puckot så borde du utvecklas och bli mer man än vad han någonsin kommer att bli.
men alltså jag är ganska manlig tycker jag, så du menar att man ska bli som en käring och börja pusta hemma när jag jobbar hela dagarna? jag sliter för fan varje jävla dag för att vi ska få mat på bordet och så säger du att jag ska städa som nån jävla käring

låter det rimligt att jag ska jobba och städa och hon ska bara ligga i sängen eller?
Citera
2011-10-10, 00:01
Medlem
TheKickss avatar
Citat:
men alltså jag är ganska manlig tycker jag, så du menar att man ska bli som en käring och börja pusta hemma när jag jobbar hela dagarna? jag sliter för fan varje jävla dag för att vi ska få mat på bordet och så säger du att jag ska städa som nån jävla käring

låter det rimligt att jag ska jobba och städa och hon ska bara ligga i sängen eller?

Det är ingen som har sagt att hon bara ska ligga i sängen. Du ska städa toaletten och sedan ska du bara hålla käft och vara tacksam över att det ens finns en tjej som vill ha dig i sin närhet.
Citera
2011-10-10, 00:03
Medlem
Frixys avatar
Citat:
nä det hade hon då fan inte gjort, tjejer vet inte hur man sliter. lite städa ser jag inte som nå farligt

Nä, jag menade ju förstås att hon skulle jobba med något lite mer avancerat än vad det nu är du håller på med. Lite mer "tänka" istället för bara slita om du förstår vad jag menar. De tjänar som regel också lite mer.
Citera
2011-10-10, 00:03
Bannlyst
Citat:
Det är ingen som har sagt att hon bara ska ligga i sängen. Du ska städa toaletten och sedan ska du bara hålla käft och vara tacksam över att det ens finns en tjej som vill ha dig i sin närhet.
så hon ska inte vara tacksam att hon får mat på borde eller?
Citera
2011-10-10, 00:04
Medlem
Empresss avatar
Till TS (jao123) FLICKVÄN...

1 Hämta hem några vänner (gärna manliga)
2 Be dessa hålla fast TS
3 Vira in TS i silvertejp så han liknar en mumier, men hoppa över huvudet och ansiktet.
4 Dränk in TS med WC Duck i håret. Hela Flaskan hälst
5 Vänd TS upp och ned och så använder du TS hår som toa borste.
6 Släng ut TS sedan på gården tillsammans med hans kläder
7 Be en av dina manliga vänner att byta lås.
8 Beställ sedan en stor dyr dildo och sätt det på TS konto.

Väx upp och kamma dig jao123.
Senast redigerad av Empress 2011-10-10 kl. 00:07.
Citera
2011-10-10, 00:11
Bannlyst
Citat:
Inget. Men sådana som du behöver uppfostras och dina föräldrar misslyckades ju totalt med det så då måste vi andra göra det istället.
men om du hade en kille hade inte du städat då?
Citera
2011-10-10, 00:17
Medlem
Frixys avatar
Citat:

Hahaha, du är ju helskön ju! Detta är tamejfan den roligaste tråden på länge, samtidigt som det är något av det mest tragiska jag läst. I synnerhet lider jag med din tjej. Men jag gillar av någon märklig anledning din totala oförmåga att ta åt dig av vad folk skriver. Du kör liksom bara envist på med ditt eget race.

Jag diggar dig, samtidigt som jag vill köra upp en välanvänd toaborste i varje näsborre på dig.

Du är en heltrög mansgris och passar inte in i vårt samhälle, tyvärr. Man nedvärderar inte kvinnor på det viset. Arbetsfördelning är en sak, nedvärdering är en helt annan.
Citera
2011-10-10, 00:18
Medlem
TheKickss avatar
Citat:

Om jag hade en sambo så hade jag fått städa mindre. Nu har jag inte det så därför får jag både städa och jobba. Så sluta gnäll över lite toalettstädning...
Citera
2011-10-10, 00:28
Bannlyst
Citat:
Om jag hade en sambo så hade jag fått städa mindre. Nu har jag inte det så därför får jag både städa och jobba. Så sluta gnäll över lite toalettstädning...
lyssna nu jag tro säker att du är bra tjej och det, men du måste lära dig att ställa upp lite man kan inte säga till en kille som jobbar hela dagarna att han ska städa och skit. du vet att det är kvinnogöra det vet du själv med det är bara de senaste åren alla jävla brudar har fått för sig att dom inte ska städa.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in