2011-10-09, 13:56
Medlem
alroberts avatar
Som topic så tycker jag man borde kunna ändra om i sina flikar dvs heta ämnen och prenumerationer mm.

Man skulle kunna ta bort prenumerationer tex och lägga till citerade ämnen/startade ämnen mm.

Det är något jag skulle vilja se, jag brukar ha problem när jag ska surfa på mobilen att "skiftnyckeln" försvinner så man inte kan se citerade ämnen. Plus att det kan vara skönt med en liten genväg och kunna ändra och byta plats på dom efter hur man själv känner.
Senast redigerad av alrobert 2011-10-09 kl. 13:59.
Citera
2011-10-09, 13:59
Medlem
epost72s avatar
Kan du inte lägga bokmärken på saker som du använder frekvent då?
Citera
2011-10-09, 14:01
Medlem
alroberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Kan du inte lägga bokmärken på saker som du använder frekvent då?
Du menar att jag ska göra ett bokmärke på själva sidan "citerade inlägg"?

Det går ju det med men jag tänkte ifall det skulle vara möjligt/redan möjligt att ändra.
Citera
2011-10-09, 15:06
Medlem
knaseggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alrobert
Som topic så tycker jag man borde kunna ändra om i sina flikar dvs heta ämnen och prenumerationer mm.

Man skulle kunna ta bort prenumerationer tex och lägga till citerade ämnen/startade ämnen mm.

Det är något jag skulle vilja se, jag brukar ha problem när jag ska surfa på mobilen att "skiftnyckeln" försvinner så man inte kan se citerade ämnen. Plus att det kan vara skönt med en liten genväg och kunna ändra och byta plats på dom efter hur man själv känner.

Håller med dig. Skulle förenkla ngt enormt om man e inne på mobilen.
Citera
2011-10-09, 18:43
Medlem
FEFBGs avatar
Låter som en bra idé. Skulle bli väldigt mycket lättare om man enkelt kunde nå en av de mest använda funktionerna. Det finns ju ett stort glapp mellan regler och pm så jag ser inte varför man inte skulle kunna trycka in citerade inlägg någonstans.
Citera
2011-10-09, 22:21
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Låter som en bra idé. Skulle bli väldigt mycket lättare om man enkelt kunde nå en av de mest använda funktionerna. Det finns ju ett stort glapp mellan regler och pm så jag ser inte varför man inte skulle kunna trycka in citerade inlägg någonstans.

Den platsen är helig eller något så där kommer tyvärr inget in...

Bra idé, eller om man skulle kunna ha en till rad under "Chat", Prenumerationer, Heta ämnen m.fl. som vi användare kan lägga genvägar i, som t.ex. Mina citerade inlägg.
Senast redigerad av b0gfetto 2011-10-09 kl. 22:25.
Citera
2011-10-09, 22:50
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
Den platsen är helig eller något så där kommer tyvärr inget in...

Bra idé, eller om man skulle kunna ha en till rad under "Chat", Prenumerationer, Heta ämnen m.fl. som vi användare kan lägga genvägar i, som t.ex. Mina citerade inlägg.
Helig? Berätta gärna mer eller länka en förklarande tråd.
Citera
2011-10-09, 23:12
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FEFBG
Helig? Berätta gärna mer eller länka en förklarande tråd.

https://www.flashback.org/t1239694

Dom har vägrat att lägga in saker som skulle göra nytta där så jag tvivlar på att dom kommer att lägga in nåt som inte är nödvändigt öht, men hoppas kan man ju.
Citera
2011-10-09, 23:31
Medlem
FEFBGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av b0gfetto
https://www.flashback.org/t1239694

Dom har vägrat att lägga in saker som skulle göra nytta där så jag tvivlar på att dom kommer att lägga in nåt som inte är nödvändigt öht, men hoppas kan man ju.
Det handlar alltså om plats brist. Som jag sa i FAQ-tråden: Går det inte att flytta upp vykortet så den ligger strax jämte verktygen?
Citera
2011-10-10, 09:38
Medlem
alroberts avatar
För mig finns de massor med plats men den är väll helig..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in