• 1
  • 2
2011-10-08, 22:51
Medlem
Jag råkade avinstallera drivrutinen till ljudkortet, finns det något sätt att jag kan få tillbaka det? var kan jag kolla vad mitt ljudkort heter och vilken drivrutin jag ska ladda ner? snälla hjälp!
Citera
2011-10-08, 22:54
Bannlyst
Kolla vad du har för kort med SIW:
http://www.gtopala.com/

Direktlänk till filen:
http://www.gtopala.net/download/siw-setup.exe
Citera
2011-10-08, 22:55
Bannlyst
Kan systemåterställning funka?
Citera
2011-10-08, 22:55
Medlem
WizHoles avatar
Systemåterställning.

Vilket operativsystem kör du?
Citera
2011-10-08, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WizHole
Systemåterställning.

Vilket operativsystem kör du?

jag kör windows 7, jag tänkte prova systemåterställning men vågade inte för det här är pappas dator som jag lånar. Men om jag gör systemåterställning kan saker förloras och så ?
Citera
2011-10-08, 23:00
Medlem
kiluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av addepilot
jag kör windows 7, jag tänkte prova systemåterställning men vågade inte för det här är pappas dator som jag lånar. Men om jag gör systemåterställning kan saker förloras och så ?

Program som du nyligen installerat(typ samma dag skulle jag tror) kan försvinna, annars borde det inte vara nån fara!

Edit, bara en gissning!
Citera
2011-10-08, 23:01
Medlem
WizHoles avatar
Om du öppnat systemåterställning (återställning>Öppna Systemåterställning) så står det där på rekommenderad återställning vad senate ändringen var (tror det skall funka även vid avinstallationer ). Inget annat förutom den händelsen kommer påverkas.
Citera
2011-10-08, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kilus
Program som du nyligen installerat(typ samma dag skulle jag tror) kan försvinna, annars borde det inte vara nån fara!

Edit, bara en gissning!

måste vara ganska säker, som sagt det här är inte min dator
Citera
2011-10-08, 23:02
Medlem
WizHoles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kilus

Edit, bara en gissning!

Endast program installerade efter den tid återställningen är satt till. Alla program installerade samma dag innan den punkten riskeras ej.

Återställning fungerar som så att det "vrider tillbaka" datorn till exakt det stadiet den var i innan du utförde installationen.
Citera
2011-10-08, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WizHole
Endast program installerade efter den tid återställningen är satt till. Alla program installerade samma dag innan den punkten riskeras ej.

kan man ändra tiden?
Citera
2011-10-08, 23:06
Medlem
sommarlovs avatar
En drivrutin ligger alltid kvar, starta bara om datorn, ljudkortet kommer att hittas och driver installeras.

Det som kan försvinna är specifika kontroll-program.
Citera
2011-10-08, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sommarlov
En drivrutin ligger alltid kvar, starta bara om datorn, ljudkortet kommer att hittas och driver installeras.

Det som kan försvinna är specifika kontroll-program.

Jag gjorde det men jag avinstallerade det för några dagar sedan och jag kan inte hitta den när jag gjorde återställningen för den var bara på några timmar så jag måste ställa in tiden på något sätt
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in