Jag råkade avinstallera drivrutinen till ljudkortet, finns det något sätt att jag kan få tillbaka det? var kan jag kolla vad mitt ljudkort heter och vilken drivrutin jag ska ladda ner? snälla hjälp!
jag kör windows 7, jag tänkte prova systemåterställning men vågade inte för det här är pappas dator som jag lånar. Men om jag gör systemåterställning kan saker förloras och så ?
jag kör windows 7, jag tänkte prova systemåterställning men vågade inte för det här är pappas dator som jag lånar. Men om jag gör systemåterställning kan saker förloras och så ?
Program som du nyligen installerat(typ samma dag skulle jag tror) kan försvinna, annars borde det inte vara nån fara!
Om du öppnat systemåterställning (återställning>Öppna Systemåterställning) så står det där på rekommenderad återställning vad senate ändringen var (tror det skall funka även vid avinstallationer ). Inget annat förutom den händelsen kommer påverkas.
En drivrutin ligger alltid kvar, starta bara om datorn, ljudkortet kommer att hittas och driver installeras.
Det som kan försvinna är specifika kontroll-program.
Jag gjorde det men jag avinstallerade det för några dagar sedan och jag kan inte hitta den när jag gjorde återställningen för den var bara på några timmar så jag måste ställa in tiden på något sätt
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!