2011-10-08, 16:23
Medlem
Jag och en vän ska ge oss ut på moln ikväll, tänker skämma bort er på flashback med en liverapportering. Är min första gång på ectasy, min vän kan vi kalla Lotus.
Lotus har tagit det fyra gånger innan, och vi har inhandlat Skate 3, doftljus & har även nytvättade sängkläder så nu står det cuddle på schemat.

Kommer avlägga en rapport med halvtimmes intervaller & ska försöka förklara så utförligt jag kan vad vi känner & gör.

Substans: Rosa Lacoste
Dos: 2 knappar
Kön: Man
Ålder: 20
Tidigare erfarenheter: Cannabis, Efedrin, Ritalin & div rökmixar.

Lotus
Dos: 2 knappar
Kön: Man
Ålder: 19
Tidigare erfarenheter: Cannabis, Ecstacy, Kokain, Tramadol, Benzo, Shrooms, Meth & Xanor.

Coolpontuskiller:
Har brukat Cannabis dagligen, i cirka fyra månader, dock alltid varit sugen på testa ectasy, är annars en kille som håller mig till cannabisen, har gett bort kartor med Xanor eftersom jag är nöjd med cannabisen. Är inte nervös utan fylld av förväntan, dock väldigt skeptisk. Tycker det måste ha glorifierats annars skulle känslan alla beskriver vara värd att dö för.

Lotus:
Rökt cannabis dagligen i tre år, tagit det mesta som glider förbi hans händer. Dock inte torsk på något sätt, utan sköter livet.

Funderingar & Frågor:
Har lite funderingar på hur pass snett det kan gå på e, min vän predikar stadigt om hurvida vi måste köpa cannabis för att ha när endorfinerna slutar strömma på

Vi tar nu i skrivande stund klockan 16:19 våra två piller & lutar oss tillbaka.
Åter vid 17:00 för en liverapportering i rusets hetta.

Har ni frågor, önskemål eller tips på aktiviteter vi ska utföra under rusets hetta är vi öppna för förslag.
Om ni själva vet något stimulerande & kreativt som brukar resultera i roliga resultat är vi innerligt tacksamm.
Detta ska bli ett highlight moment!
Kroppsberöring är inte aktuellt!!!!!!!!!

Update 17:01:
Coolpontuskiller:
Ja, då var det dags. Dryga halvtimmen sen vi petade i oss godiset.
Själv sitter jag framför datorskärmen, spelar blackops. Känner hur handsvetten smyger sig på & hur jag får lite lätta tjackryckningar. Det kliar i fingrarna och jag vill rita, så det ska göras.
Känns inte riktigt som endorfinerna sprutar ännu, men biter på naglarna otåligt.

Lotus:
Lotus sitter i soffan, spelar Skate 3 & vi avnjuter även lite underbar musik. Tracy Chapman & bara gott häng. Ringde även upp sin flickvän & lovade att hon skulle få välja valfria skor imorgon på hans bekostnad, dock är ett problem att hon har en förkärlek för märkeskläder & han har endast 200:- som snart kommer ges till knarkkuriren.....

Update: 17:23

Lotus som skriver.

Varm i kroppen, fryser utanpå, tror dock det kommer bli en riktigt fet kväll jag är jävligt sugen på att gå ut en runda ..
Senast redigerad av coolpontuskiller 2011-10-08 kl. 17:23.
Citera
2011-10-08, 16:28
Medlem
Blizztards avatar
Har för mig att man inte får köra liverapportering av någon anledning, dock inte säker.

Kul tråd annars! Du kommer garanterat ha skit kul
Citera
2011-10-08, 16:29
Medlem
CristDaFists avatar
Kommer följas om inte tråden blir låst. Cb kan vara gött att ha när ruset är över för eventuell AT. Är det mestadels mdma i dom eller blandat med typ tjack?
Citera
2011-10-08, 16:30
Medlem
Har x antal vänner som tagit samma & dom har rekommenderat det starkt.
Självklart ligger det tjack i, dock ska det vara en schyst mix!
Citera
2011-10-08, 16:59
Medlem
CristDaFists avatar
Update?
Citera
2011-10-08, 17:00
Medlem
LGDs avatar
Mmm, rosa lacoste är underbara. Var beredd på att du kommer få ett ordentligt vibrerande synfält och småskumma hallisar

Edit: Räkna inte med att du kommer kunna skriva särskilt mycket på din telefon eller dator på iaf 2 timmar
Citera
2011-10-08, 17:08
Medlem
Vredesbyrds avatar
När knapparna har färgat på så tror jag inte att Coolpontuskiller kommer ha något intresse av att sitta vid datorn.

Fråga till CPK: Du skriver att du bäddat rent i sängen följt av "cuddle på schemat", i slutet skriver du att kroppsberöring inte är aktuellt. Har jag missuppfattat din definition av cuddle, eller tog den av er som inte är bög över datorn och skrev klart slutet på inlägget?
Citera
2011-10-08, 17:44
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vredesbyrd
När knapparna har färgat på så tror jag inte att Coolpontuskiller kommer ha något intresse av att sitta vid datorn.

Fråga till CPK: Du skriver att du bäddat rent i sängen följt av "cuddle på schemat", i slutet skriver du att kroppsberöring inte är aktuellt. Har jag missuppfattat din definition av cuddle, eller tog den av er som inte är bög över datorn och skrev klart slutet på inlägget?

Haha ja man börjar ju undra alltså Svårt att inte mysa till det på E med sina nära och kära
Citera
2011-10-08, 17:45
Medlem
Update

Nu kommer en uppdatering, det har slagit in till max.
Våra två vänner kom just förbi, berättade utförligt hur jävla underbart detta är.
Detta slår allt, vi lyssnar fortfarande på Tracy Chapman. Dock har jag gjutit ner mig i soffan, Lotus sitter bredvid och kramar mig nästan. Han sitter riktigt tätt intill, vi har tagit täcket och satt på HippHipp på tvn. Lotus börjar ta av sig kläder, sen ta på sig dom igen. Han börjar flippa lite lätt, hans nervositet över att möta knarkkuriren i brunögat är ack så hård.
Själv svettas jag lite lätt också, vi har börjat prata & ventilera vad vi känner och tänker på.
Fick även av mina snälla vänner papper & penna att rita valfri teckning som sedan kommer hamna på kylskåpet & påminna oss om denna kvällen som ska bli oförglömlig.

Skulle villa ha hela flashback i min lägenhet just nu, bara krama alla. Älskar er, kärlek!
Senast redigerad av coolpontuskiller 2011-10-08 kl. 17:49. Anledning: Felstavning
Citera
2011-10-08, 17:53
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coolpontuskiller
Nu kommer en uppdatering, det har slagit in till max.
Våra två vänner kom just förbi, berättade utförligt hur jävla underbart detta är.
Detta slår allt, vi lyssnar fortfarande på Tracy Chapman. Dock har jag gjutit ner mig i soffan, Lotus sitter bredvid och kramar mig nästan. Han sitter riktigt tätt intill, vi har tagit täcket och satt på HippHipp på tvn. Lotus börjar ta av sig kläder, sen ta på sig dom igen. Han börjar flippa lite lätt, hans nervositet över att möta knarkkuriren i brunögat är ack så hård.
Själv svettas jag lite lätt också, vi har börjat prata & ventilera vad vi känner och tänker på.
Fick även av mina snälla vänner papper & penna att rita valfri teckning som sedan kommer hamna på kylskåpet & påminna oss om denna kvällen som ska bli oförglömlig.

Skulle villa ha hela flashback i min lägenhet just nu, bara krama alla. Älskar er, kärlek!

Låter inte helt fel. Säg till din kompis att han inte behöver oroa sig för nåt så han kan slappna av och njuta av ruset. Må väl.
Citera
2011-10-08, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Låter inte helt fel. Säg till din kompis att han inte behöver oroa sig för nåt så han kan slappna av och njuta av ruset. Må väl.

Jag gör det, vi sitter & ventilerar känslor och han är lugn. Har allt inom kontroll, men fortfarande jävligt har vi riktigt kul. Denna vän har även umgåts med rätt tungt kriminella förut, så vi pratar
om turen han hade som mötte oss. Vi är inga giriga knarkare som sticker våra vänner i ryggen, vi är reko killar med jobb. Som tar hand om våra vänner, dom betyder allt. Och han vet att min dörr står alltid öppen för han, likaså hans för mig. Så skön känsla att kunna lita till 100% på sitt umgänge, och vi backar alltid varandra. No matter what! Det är mina känslor nu, och jag älskar det mesta.
Citera
2011-10-11, 11:26
Medlem
HeltDunders avatar
Aha vad hände sen? dog ni?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto