2004-12-13, 20:02
Bannlyst
Kan man göra så att det blir större bild på msn? allstå den personen man chattar med, den bilden ska bli större, har kollat på www.mess.de men inte hittat ngt. såg attt en liknande tråd fanns förut men den blev låst då det bara blev massa larv och felpost.
Citera
2004-12-13, 20:17
Medlem
muddafrikkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muttko
Kan man göra så att det blir större bild på msn? allstå den personen man chattar med, den bilden ska bli större, har kollat på www.mess.de men inte hittat ngt. såg attt en liknande tråd fanns förut men den blev låst då det bara blev massa larv och felpost.
Tror att det finns ett program som ordnar det, dock så måste båda parterna ha det installerat, så då blir det rätt meningslöst.

Skall finnas i www.mess.be's nedladdningssektion, om Du nu trotzdem skulle vilja ha det.
Citera
2004-12-13, 20:21
Medlem
rh_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av muttko

Messpatch för version 7.0.0425 finns på www.mess.be . Jag fick inte den att fungera smärtfritt på min svenska beta, och jag är inte så intresserad av att se sönderpixlade bilder att jag byter till engelsk Messenger.

Det krävs inte att båda har patchen installerad, din lokala klient tar helt enkelt bilden som skickas från den du pratar med och gör den större. Därav sönderpixlingen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in