För någon vecka sedan använde jag en laptop med Vista för att skriva en del på ett större dokument. Jag hämtade dokumentet från ett USB-minne och när jag var klar sparade jag arbetet på samma minne igen. Nu idag skulle jag igen skriva på dokumentet. Nu visar det sig dock att USB-minnet har blivit förstört. Något har hänt med det (riktigt vad vet jag inte), datorn hittar det, men när jag försöker accessa enheten får jag till svar från datorn "Sätt in en disk i enhet x:". Samma sak om jag provar med en annan dator och inga problem med ett annat USB-minne.
Nu tänkte jag försöka se om jag hittar mitt dokument i någon temporär mapp på datorn. Jag har inte använt Vista så särskilt mycket men hittade en Temp-mapp i Användare/<mitt_användarnamn>/AppData<Dold>/Local/Temp men hittade inget dokument där. Min fråga är nu, finns det någon chans att dokumentet finns temporärt sparat på en annan plats på datorn, någon annan temp-mapp som jag inte kan hitta.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!