2011-10-06, 12:34
Bannlyst
Vilken invandrargrupp/invandrare sett relativt till sin befolkningsmängd knullar flest svenska kvinnor tror ni?

Och varför tror ni just den gruppen gör det?

Att svenska kvinnor har en fallenhet för negerkuk i stor utsträckning är nog välkänt, men är negrerna de som knullar flest av alla invandrare?

Hur är det med MENA invandrare? Kanske finns det någon speciell grupp från ett speciellt land som ligger i topp?

Obs, notera att frågan är relativ.

Vore intressant att se om det fanns någon statstik på området.
Citera
2011-10-06, 12:35
Medlem
Dr_Dollars avatar
Räknas våldtäkter?
Citera
2011-10-06, 12:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr_Dollar
Räknas våldtäkter?

Nej, inga våldtäkter.
Citera
2011-10-06, 12:40
Medlem
Fettopappas avatar
Har knullat en neger men det var fan inget för mig.
Så jag lägger min röst på turkar/albaner/möjligtvis iranier också.
Citera
2011-10-06, 12:41
Medlem
knullklassons avatar
Jag skulle tippa på norrmän, danskar och amerikaner. Attraktiva västerlänningar som är som oss med andra ord! Skulle frågeställningen ändras från invandrare till flyktingar så blir resultatet helt annorlunda och mycket hemskare. Fy fan...
Citera
2011-10-06, 12:42
Medlem
jenna20s avatar
Det beror ju på hur man ser det. En invandrare från ett land med "hög status" har ju väldigt lätt för att få ligga. Men den invandrargruppen är ju oftast mkt liten. Då tänker jag på t.ex en Amerikan eller Australiensare etc. Jag minns att vi hade utbytesstudenter i gymnasiet från just de länderna. Det var helt vanliga killar utseendemässigt men oj...de fick vilken tjej som helst!

Men det var kanske inte så du tänkte...?
Citera
2011-10-06, 12:42
Medlem
kalkys avatar
Turkar skulle jag tippa på.
Citera
2011-10-06, 12:44
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av jenna20
Det beror ju på hur man ser det. En invandrare från ett land med "hög status" har ju väldigt lätt för att få ligga. Men den invandrargruppen är ju oftast mkt liten. Då tänker jag på t.ex en Amerikan eller Australiensare etc. Jag minns att vi hade utbytesstudenter i gymnasiet från just de länderna. Det var helt vanliga killar utseendemässigt men oj...de fick vilken tjej som helst!

Men det var kanske inte så du tänkte...?

Jo det var alla invandrare jag tänkte på, även personer med utländska föräldrar men som är födda i Sverige. Kanske blir lite svårt att definera exakt vad som är "invandrare" eller inte men det är nog underförstått vad som menas.
Citera
2011-10-06, 13:12
Medlem
Kurder, svenska tjejer har en thing för brösthår.
Citera
2011-10-06, 13:37
Medlem
dreamdreams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BPEC
Kurder, svenska tjejer har en thing för brösthår.

OnT: Italienare?

De som ligger minst är nog asiater och somalier.
Citera
2011-10-06, 14:30
Medlem
Balkan killar
Citera
2011-10-06, 14:53
Medlem
hanumans avatar
Det borde vara utlänningar med europeiskt utseende och västerländskt manér. Som någon sa innan danskar, norrmän, vita amerikaner men även andra så som fransmän, engelsmän, spanjorer, etc.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in