2011-10-06, 03:10
Medlem
Man skulle kunna säga att han bet i det sura äpplet
2011-10-06, 03:13
Medlem
Snöjs avatar
Riktigt tråkigt detta. Även då han steg ner som CEO för några veckor sedan var det ju väntat, men jag trodde inte han skulle dö så snart. Kom faktiskt som en chock. Fuck.
2011-10-06, 03:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diseased
Har HIV med saken att göra måntro?

http://www.techspere.com/wp-content/...v-1024x819.jpg

Finns det någon sanning i detta eller är den photoshoppad?
2011-10-06, 03:32
Medlem
Whip Its avatar
http://www.techspere.com/weird-tech-...aims-wikileaks
2011-10-06, 03:33
Medlem
Sainsburyss avatar
Herregud, jag trodde det var ett skämt tills jag klickade på Apples hemsida. Det här kom verkligen som en shock, trodde inte han skulle dö så tidigt. Fan vad overkligt.

Det är lite blandade känslor, jag hoppas han fick se sin senaste keynote, men sen tycker jag då synd om honom då den inte blev så speciellt bra och även aktierna föll. Att ha byggt något så stort och se det falla ner några steg innan man går bort, det känns ju inte direkt kul.. nu syftar jag på aktierna och folks reaktioner när dom såg att det var en iphone4s istället för en iphone5.

Jag hoppas att Apple kör med samma stil och förblir lika bra och stora med sina produkter.
2011-10-06, 03:37
Medlem
p0tatiss avatar

Tror inte han såg keynoten.
2011-10-06, 03:39
Medlem
fajtinmoterfuukers avatar
Visst är det tråkigt att mannen kola vippen.. Men what goes around comes around..
2011-10-06, 04:07
Medlem
Sainsburyss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fajtinmoterfuuker
Visst är det tråkigt att mannen kola vippen.. Men what goes around comes around..

Vet du ens vad det betyder? Du får ju honom att framstå som en mördare, att han tog livet av någon annan. Varför säger du annars "what goes around comes around"?
2011-10-06, 04:08
Medlem
Sainsburyss avatar
Ursäkta att jag skriver detta i en ny post istället för den ovan, men jag måste bara säga att jag tror denna tråd kommer bli en av dom större trådarna för det här året, om inte den största.

Fan otroligt att han dog.
2011-10-06, 04:26
Medlem
R.I.P Steve Jobs, räddaren av apple flera gånger om... Får hoppas Apple klarar av detta trots det börsras som kommer följa...
Att han dog av cancern är trots allt inte oväntat eftersom cancer i bukspottkörteln har en dödlighet på ~99%....
2011-10-06, 05:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Sainsburys
Ursäkta att jag skriver detta i en ny post istället för den ovan, men jag måste bara säga att jag tror denna tråd kommer bli en av dom större trådarna för det här året, om inte den största.

Fan otroligt att han dog.
Med tanke på den sjukdomen han hade så är det snarare ett under att han kunnat leva såpass länge. Folk föds och dör hela tiden. Steve Jobs var inget undantag.
2011-10-06, 06:08
Medlem
Svantbobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Visst kommer Apple gå under nu, historien upprepar sig. När Apple stämde Microsoft över GUI-debaclet berodde det på att Apple visste att de inte kunde konkurrera på lika villkor, och när Jobs blev sparkad från Apple på 80-talet började det dala för Apple. Samma sak nu: Apple stämmer Samsung osv, eftersom Apple inte klarar av konkurrens, och nu är Jobs borta. Så nu kommer Apple snart gå i konkurs.

Goda nyheter detta!

Ni är så intelligenta.

"när Jobs blev sparkad från Apple på 80-talet började det dala för Apple"

Visst visst. Huru med Macintosh II, system 7 med mera? Apple klarade sig tämligen bra utan Jobs i många år. Det var först i mitten av 90-talet det började bli jobbigt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in