2011-10-04, 17:55
Medlem
InternetTrolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svagdricka
Nej. Bandidos har inte frågat dig om du vill bli medlem. Om de nu HADE frågat dig så hade du inte varit så otroligt jävla korkad att du gjorde en trams-tråd om det på flashback och du hade inte snackat om det på det sätt du gör. Och att döma av din posthistorik är du knappast en person som Bandidos skulle anse sig ha nytta av. Med andra ord är du ett...

...wait for it...

Jag har en egen wikipediasida. *highfive* o nej.... Han är inte jag
2011-10-04, 17:57
Medlem
KurtMikkelsens avatar
Har hört att diverse gäng rekryterar muppar på detta viset för att få snabba cash när dom sedan kommit på vadfan dom gjort och vill droppa av
Men vadfan ts palla punga ut 50 lapp lika bra att bara glida med!
2011-10-04, 18:02
Medlem
han som fråga kanske också var full?
2011-10-04, 18:11
Medlem
Oppresseds avatar
Bra försök TS, din lilla bögunge.

Först är man hangaround, sedan prospect för att till sist bli fullvärdig. Processen är lång och krävande. Man får till exempel göra jobb som dessa innan man blir fullvärdig: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article11665455.ab

Taget ur artikeln:
"Gänget använde en tapetkniv och skar honom i ansiktet och i munhålan. Han rispades också med den vassa kniven i pannan.
Gärningsmännen använde dessutom en borrmaskin och borrade offret i handen".
2011-10-04, 18:14
Medlem
Psycho-Killers avatar
Visade du leg?
2011-10-04, 18:21
Medlem
Wheeler88s avatar
Om det nu mot förmodan är sant och de vill ha cash för medlemskap så ska du inte betala. Betalar du skriver du ett kontrakt om att man kan sätta sig på dig och de kommer garanterat trakassera dig mer i framtiden.
2011-10-04, 18:21
Medlem
Jim-Morrisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psycho-Killer
Visade du leg?

Nope!
2011-10-04, 18:23
Medlem
Pallevantes avatar
Det korta svaret på den frågan är väl nej, det långa svaret (och tillika uttjatade skämtet) är neeeeeeeeej. Klart du inte ska, sluta dumma dig nu och tänk efter lite.
2011-10-04, 18:25
Medlem
Jim-Morrisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oppressed
Bra försök TS, din lilla bögunge.

Först är man hangaround, sedan prospect för att till sist bli fullvärdig. Processen är lång och krävande. Man får till exempel göra jobb som dessa innan man blir fullvärdig: http://www.aftonbladet.se/nyheter/article11665455.ab

Taget ur artikeln:
"Gänget använde en tapetkniv och skar honom i ansiktet och i munhålan. Han rispades också med den vassa kniven i pannan.
Gärningsmännen använde dessutom en borrmaskin och borrade offret i handen".

Aha! Borde ha läst på lite mer då innan jag startade tråden, sorry!

Kan mod låsa tråden nu!?
2011-10-04, 18:26
Medlem
Gå med vettja! sen sänker du bossen med en kula i pannan, dunkar dig på bröstet och säger att det är tamefan jag som är ledarn!

Grattis du är nu högsta hönset i ett kriminellt mc gäng
2011-10-04, 18:35
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Morrison
Okej! Nu när jag har fått svar från dig och andra, kan mod vänligen låsa tråden.

MVH/ Jim
Ja, varför inte?

*Klick!*

/Mod
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in