2011-10-04, 17:06
Medlem
Svagdrickas avatar
Nej. Bandidos har inte frågat dig om du vill bli medlem. Om de nu HADE frågat dig så hade du inte varit så otroligt jävla korkad att du gjorde en trams-tråd om det på flashback och du hade inte snackat om det på det sätt du gör. Och att döma av din posthistorik är du knappast en person som Bandidos skulle anse sig ha nytta av. Med andra ord är du ett...

...wait for it...

2011-10-04, 17:08
Medlem
skurmopps avatar
Skulle nog ta och tänka över mitt svar ett antal gånger innan jag bestämde mig.
2011-10-04, 17:11
Medlem
För att bara sådär gå med i Bandidos utan prospecting osv så måste du ju ha någonting att bjuda på. Jag antar att du är i den kriminella svängen och drar in bra pengar och har mycket fina kontakter och om jag har rätt där och du som du själv säger är en alkis vars liv är förstört så ser jag ingen anledning för dig att tacka nej till det erbjudandet. Visst, din kriminalitet tas förmodligen till en ny nivå men på ett helt nytt sätt och du får nog mycket skoj på köpet.
2011-10-04, 17:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Morrison
Alltså nu är det såhär, det fanns anledningar varför dem frågade mig men dom vill jag inte gå in på.

ja STÅLAR att inbringa.. antingen har du en buissnes ell så...
2011-10-04, 17:15
Bannlyst
Jag har också gått med i Bandidos på fyllan, dom fulla "rekryterarna" var nog mer glada en jag att jag inte tog kontakt med dom när jag och dom nyktrat till!

Är det verkligen sant det du skriver och inte haft kontakt med dom där grabbarna innan så är det nog ingen fara, låt det rinna ut i sanden!
Låt dom ta kontakten med dig, om dom gör det så svarar du helt ärligt att du var alldeles för full och inte har en aning om vad dom pratar om/vad du pratat om, och att något i medlemskap i klubben inte är att tänka på!

Lycka till!

Om dom dom blir elaka så får du skjuta dom eller slanta upp deg!
2011-10-04, 17:17
Medlem
Jim-Morrisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silver.Haze
För att bara sådär gå med i Bandidos utan prospecting osv så måste du ju ha någonting att bjuda på. Jag antar att du är i den kriminella svängen och drar in bra pengar och har mycket fina kontakter och om jag har rätt där och du som du själv säger är en alkis vars liv är förstört så ser jag ingen anledning för dig att tacka nej till det erbjudandet. Visst, din kriminalitet tas förmodligen till en ny nivå men på ett helt nytt sätt och du får nog mycket skoj på köpet.

Visst har man en kriminell bakgrund bakom sig, dock inte så många kontakter.
2011-10-04, 17:18
Medlem
Jim-Morrisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 81032041X6
ja STÅLAR att inbringa.. antingen har du en buissnes ell så...

Wrong! Lojalitet.
2011-10-04, 17:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Jim-Morrison
Var på en fest där jag fick förfrågan att gå med i Bandidos. Kommer ihåg att jag var kraftigt berusad då och tyckte det skulle va skithäftigt just då men nu såhär i efterhand så vill jag inte.

Vad kommer hända nu?

Skulle du ha tackat ja?

Haha man går inte bara "med" i Bandidos. Testa att söka dig till Xteam först för att leka deras hora och livvakt i några år sedan utvärderar dom dig.

Häromkring där jag bor kommer HA ibland till en krog med R&W som är deras bitchar och när R&W kommer utan HA så har R&W med sig sina bitchar (som antagligen vill gå med i R&W) som beställer alkohol osv åt dom.

Så att du fick den frågan finner jag inte trovärdig.
2011-10-04, 17:41
Medlem
Ebbaas avatar
Men åh, jag har väldigt svårt att tro att du skulle bli erbjuden en plats i Bandidos under dessa omständigheter, bara sådär. Läs Svensk Maffia så kanske ni får en bild av hur det brukar se ut. Det är en lååång process av rövslickande.
Medlem
daicazzos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redigtarg
om detta inte är troll, och om du sa ja

så kan du börja med att samla ihop 50 lax, tror det kostar det för att gå ut.

du kan inte gå ur...
Medlem
mMss avatar
Du kan vara lugn, var med största sannolikhet någon som bara drev med dig. Man måste väl för det första äga en harley och varit hangaround ett antal år, för att sedan bli utsedd till prospect och slicka röv ett antal år till, den som sedan slickat mest röv kan bli medlem efter ett gemensamt möte där de flesta är överens eller något liknande. Säkerligen mycket mer avancerat än hur jag förklarade det men för att göra en lång historia kort, så är det väl ungefär så jag skulle tro det går till.
2011-10-04, 17:47
Medlem
Jim-Morrisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mMs
Du kan vara lugn, var med största sannolikhet någon som bara drev med dig. Man måste väl för det första äga en harley och varit hangaround ett antal år, för att sedan bli utsedd till prospect och slicka röv ett antal år till, den som sedan slickat mest röv kan bli medlem efter ett gemensamt möte där de flesta är överens eller något liknande. Säkerligen mycket mer avancerat än hur jag förklarade det men för att göra en lång historia kort, så är det väl ungefär så jag skulle tro det går till.

Okej! Nu när jag har fått svar från dig och andra, kan mod vänligen låsa tråden.

MVH/ Jim

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in