2004-12-12, 17:29
Medlem
sveningmars avatar
Hur fan kan snutar se så lätt på en att man är bäng? polarna som inte var med när jag rökte, såg ingenting. Mina ögon var inte alls röda bara såg lite slappa ut som de alltid gör och jag var inte alls skitbäng heller. 2 snutar kom fram till mig och den ena sa till den andra: Han har rökt hash!. och jag svarade:Nej.
så tog han tag i mig "SHIT" tänkte jag nu torskar jag på röka, och pissprov och sånt.. HELL
Den adra snuten öppnade min ryggsäck och fann 4 öl där, och frågade om jag hade krökat. Jag svarade JA vilket jag inte hade och han tog mena öl och fortsatte visitera mig men hitta ingentig (tackar Tripple 5 souls knarkficka för det, där det låg en 5:a ) och han sa: kröka inte mer i kväll nu grabbar.. och jag svarade: nära det är lungt!! och den första polisen sa, men vafan han har ju rökt hash!! och den andra svarade, skit i dom de har bara krökat lite..

så hur fan kan de uptäcka det så lätt??

En till fråga: varför har tangentborden så små knappar? (det är skitjobbiga att träffa)
Och varför har inte flashback inbygt stavningsprogram i hash delen för alla som sitter och skriver bänga??
Citera
2004-12-12, 17:59
Medlem
.
Citera
2004-12-12, 18:08
Medlem
T.R.I.C.s avatar
ett tips, drick en öl innan du går ut så du kan sluddra fram att du visst inte har knarkat knark medan din andedräkt stinker sådär härligt som bara alkohol och rengöringsmedel kan.
Citera
2004-12-12, 18:49
Medlem
Klickens avatar
Hur gammal var snutarna och vart befann ni er? En gammal snut i någon utav Sveriges större städer är så pass erfaren att han utan problem kan se skillnaden på en person som rökt hasch och och en som druckit bira. Samtidigt vet jag inte vad ni har för rykte, ni kanske torskat på hasch innan denna händelse?
Citera
2004-12-12, 18:52
Medlem
John_Fs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Tripple 5 souls knarkficka

Que???
Citera
2004-12-12, 18:55
Medlem
micke_hs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sveningmar
Hur fan kan snutar se så lätt på en att man är bäng? polarna som inte var med när jag rökte, såg ingenting. Mina ögon var inte alls röda bara såg lite slappa ut som de alltid gör och jag var inte alls skitbäng heller. 2 snutar kom fram till mig och den ena sa till den andra: Han har rökt hash!. och jag svarade:Nej.
så tog han tag i mig "SHIT" tänkte jag nu torskar jag på röka, och pissprov och sånt.. HELL
Den adra snuten öppnade min ryggsäck och fann 4 öl där, och frågade om jag hade krökat. Jag svarade JA vilket jag inte hade och han tog mena öl och fortsatte visitera mig men hitta ingentig (tackar Tripple 5 souls knarkficka för det, där det låg en 5:a ) och han sa: kröka inte mer i kväll nu grabbar.. och jag svarade: nära det är lungt!! och den första polisen sa, men vafan han har ju rökt hash!! och den andra svarade, skit i dom de har bara krökat lite..

så hur fan kan de uptäcka det så lätt??

En till fråga: varför har tangentborden så små knappar? (det är skitjobbiga att träffa)
Och varför har inte flashback inbygt stavningsprogram i hash delen för alla som sitter och skriver bänga??

Den egentliga frågan man borde ställa sig är. Varför bryr sig snuten om du/ni hade rökt lite brass? Ingen jävel borde bry sig om puffar lite, det är väll upp till var och en om man vill knarka eller inte.
Citera
2004-12-12, 19:01
Medlem
Dr. Löhks avatar
Farbror blå får inte börja rota i din väska. Det är ajabaja!
Men skickligt av kåppern att se att du sugit i dig godis.
Citera
2004-12-12, 19:21
Medlem
sveningmars avatar
T.R.I.C.

jo det var nog ölen som räddade mig.. sa att jag hade krökat..
Citera
2004-12-12, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av John_F
Que???

Triple 5 Soul är ett hiphopklädmärke.
Många av byxorna har små hemliga fickor som man kan gömma knark i.
Citera
2004-12-12, 21:18
Medlem
Nemesis1s avatar
Aj då, kanske bättre att åka fast för knark än att bära såna där hängiga byxor i alla fall... =/
Citera
2004-12-12, 21:30
Medlem
sveningmars avatar
det var inte brallor utan en tröja.. och i de flesta vänsterfickorna på T5S tröjor fins det en mindre liten ficka..
Citera
2004-12-12, 23:10
Medlem
Du skulle ha sagt: Hey, man..pigs don´t fly - let´s get high.
Då hade du allt visat dem !
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in