2004-12-12, 17:13
Medlem
Upptäckte skönheten Ryan Conner för ett tag sen, föll pladask för hennes galet feta arsle .
För er som inte känner till henne så är hon en otroligt kurvig och galet snygg tjej =D.

Bara jag som tycker att hon är det hetaste bruden inom P branschen?

Tätt följt av Anita Blonde, smal tjej som har riktigt fin röv och dessutom feta fylliga titties. Galet att man inte har set fler post om dessa två otroligt sköna tjejerna.
Citera
2004-12-12, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aminoo
Upptäckte skönheten Ryan Conner för ett tag sen, föll pladask för hennes galet feta arsle .
För er som inte känner till henne så är hon en otroligt kurvig och galet snygg tjej =D.

Bara jag som tycker att hon är det hetaste bruden inom P branschen?

Tätt följt av Anita Blonde, smal tjej som har riktigt fin röv och dessutom feta fylliga titties. Galet att man inte har set fler post om dessa två otroligt sköna tjejerna.

Håller med, Conners är kanon!

Också Jessica Drake och Sydnee Steele
Citera
2004-12-12, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ITSUX2BU
Håller med, Conners är kanon!

YääH baby
Citera
2004-12-12, 21:16
Medlem
_R_s avatar
Ass Worship 2 om du inte sett den, en av mina favoritfilmer. Hon gör dessutom comeback i trean! Ruskigt het!
Citera
2004-12-13, 21:54
Medlem
ryan har inte gjort nogra filmer på länge, vad jag vet. jävla synd...
kanske har hon blivit utbränd. hennes arsle kan t.o.m. jämföras med Ninas.
det skulle vara intressant att höra vad som är det vildaste som hon har gjort i.o.m. att hon har inga gränser på film

klar favorit
Citera
2004-12-13, 21:56
Medlem
_R_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uncle
det skulle vara intressant att höra vad som är det vildaste som hon har gjort i.o.m. att hon har inga gränser på film

klar favorit

Nina? Har jag missat nåt? Anita Blond tar den sällan i tvåan?
Citera
2004-12-13, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av _R_
Ass Worship 2 om du inte sett den, en av mina favoritfilmer. Hon gör dessutom comeback i trean! Ruskigt het!

Har Ass W. 1-5 så jag kan lätt hålla med dig .
Vad heter föresten den där rödhåriga tjejen i AW5? Hon som är lång, rödhårig och med GALET stor röv och tittes? Tråkigt dock att hon rukar av han med fötterna när killen ska komma, efter det ser hon inte lika sexig ut =(
Citera
2004-12-13, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uncle

klar favorit

Jo det är riktigt synd, så j*vla trött på alla brudar med silikon bröst och platt röv, mer kurvor ska d va
Citera
2004-12-13, 22:54
Medlem
_R_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aminoo
Har Ass W. 1-5 så jag kan lätt hålla med dig .
Vad heter föresten den där rödhåriga tjejen i AW5? Hon som är lång, rödhårig och med GALET stor röv och tittes? Tråkigt dock att hon rukar av han med fötterna när killen ska komma, efter det ser hon inte lika sexig ut =(

Jag har också hela serien! Tiffany Mynx tänker du på! Den scenen är lätt en av mina favoriter nånsin! VÄLDIGT het brud... Oj oj oj...

Nicole Sheridan är annars en tjej jag gillar!

Tips på fler filmer/klipp? Jag har en hel del med rumpor eftersom det är min grej!
Citera
2004-12-14, 10:16
Medlem
The Lawyers avatar
Belladonna! Kolla in hennes ass alltså.
Citera
2004-12-14, 15:25
Medlem
_R_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The Lawyer
Belladonna! Kolla in hennes ass alltså.

Jajjemän, henne känner jag till!

Flick Shagwell är en annan favorit, likaså Alisha Klass!
Citera
2004-12-14, 17:01
Medlem
Citat:
Nina? Har jag missat nåt?

du kan inte ha haft några skäl att leva för hittills om du har missat Nina Hartleys röv. fram till ryan fanns det ingen som kunde tävla mot henne. (hon kan inte använda den som belladonna men själva formen kan knappast bli bättre än så)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in