2011-10-04, 02:24
Bannlyst
Som rubriken lyder. Jag läcker!! Mina pruttar luktar havstång och jag ska på arbetsintervju på morgonen. hur kan jag sluta läcka? finns det några knep?? Eller finns det något sätt att minska lukten? det luktar seriöst skunk!!
Citera
2011-10-04, 02:26
Medlem
smides avatar
Gå och skit? Låt bli att släppa dig på intervjun?
Citera
2011-10-04, 02:27
Medlem
tzjs avatar
Fis ut allt du kan idag, sedan håller du dig så gott det går imorgon.
Lycka till på intervjun.

Hade det varit på en fiskebåt du skall på intervju till, så hade det inte varit något problem haha.
Citera
2011-10-04, 02:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av smide
Gå och skit? Låt bli att släppa dig på intervjun?

jag har skitit tre gånger idag.. men likförihelvete finns det två ton luft i magen kvar!!! jag kan inte hålla mig.. det kommer ut i små portioner hela tiden.. minsta lilla utsläpp luktar ta mig fan fitta..
Citera
2011-10-04, 02:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
Fis ut allt du kan idag, sedan håller du dig så gott det går imorgon.
Lycka till på intervjun.

Hade det varit på en fiskebåt du skall på intervju till, så hade det inte varit något problem haha.

Ok jag får prova det.. men alltså.. det kommer hela tiden i portioner. ena stunden så känner jag mig inte pruttnödig men sen kommer det som ett jävla lass som måste ut. jag pruttar och det luktar svin.. sen känner jag ingenting tills nästa jävla lass kommer.. om det är såhär imorgon så ställer jag fan in arbetsintervjun!! så jävla typiskt.. Finns det inga medel man kan ta? medicin eller någon huskur som gör att man inte pruttar? Eller något man kan käka för att pruttarna inte ska lukta hora?
Citera
2011-10-04, 05:31
Medlem
crillecrilles avatar
Borde inte laxeringsmedel hjälpa tillfälligt? Då bör du ju bli tvingad att släppa ut "allting". Annars kanske du borde testa att dra ner på mjölkprodukter och se om det hjälper.
Citera
2011-10-04, 08:24
Medlem
Mr.5s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tzj
haha dog.
Citera
2011-10-04, 09:52
Medlem
Sluta ät mat som är gasbildande, bönor och vissa grönsaker som vitkål, blomkål och broccoli förvärrar problemen. Skär ned på fibrer i kosten.

Men kommer ta dagar innan det har verkan.
Citera
2011-10-04, 10:12
Medlem
DjPuttes avatar
Köp imodium på Apoteket
Citera
2011-10-04, 10:14
Medlem
Carl-Ann von ss avatar
Lägg en fis och säg att du arbetat som sjöman tidigare. En frisk havsbris slår aldrig fel.
Citera
2011-10-04, 18:34
Medlem
Herrpotats avatar
Bara att försöka släppa dom ljudlöst, sen när det börjar lukta äckligt tittar du bara anklagande på arbetsgivaren.

Att skylla ifrån sig funkar alltid.
Citera
2011-10-04, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smolken
Som rubriken lyder. Jag läcker!! Mina pruttar luktar havstång och jag ska på arbetsintervju på morgonen. hur kan jag sluta läcka? finns det några knep?? Eller finns det något sätt att minska lukten? det luktar seriöst skunk!!

När du släpper dig så rusar du upp, tittar mot fjärran och brister ut i "Till havs, till havs! Till havs, du djärva jakt!" Sedan sansar du dig och säger lite överslätande "Ja jösses hörrni... " och ler.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in