• 2
  • 3
2011-10-04, 12:47
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oloa
Rör bara det från naturen. Om jag skulle sitta i din sits och vill testa någon drog så skulle jag nog valt att testa cannabis. Underbart rus, ofarligt, ingen avtändning.

Ofarligt och ingen avtändning, jovisst om det vore så. Visst du får ingen AT utav enstaka ggr men tar du det dagligen ett tag får du en AT.

OT: Vill du vara laglig kan du testa någon rökmix annars kör på CB. Annars är kodein/tramadol och/eller någon benso bra att börja med.
Senast redigerad av Slingshot 2011-10-04 kl. 12:54.
Citera
2011-10-04, 13:01
Medlem
Tomatpures avatar
Tycker inte det är värt att börja med downers eller röka, testa ecstasy iallafall 1 gång, vilket alla borde göra iaf en gång innan man dör
Citera
2011-10-04, 13:59
Medlem
Kan slänga in lite fina ord här!

Själv har jag testat det ena och det andra, tycker jag själv.

Innan du tar en drog, så SKA du veta (som du kanske vet, men skadar aldrig att säga det en gång för mycket)
att visa droger kan ge dig den direkta motsatsen till det du vill. Timmar av ångest, hat, konstigheter, depression och annat.

Detta är väldigt psykiskt påfrestande, då du ofta inte kan göra någonting åt det. För att undvika detta bör du ta till en början mindre mängder, inte alltid du känner något första gången du tar en drog, det betyder inte att du ska ta ännu mer!

Eftersom man ofta är ovan vid dessa situationer, beroende på tidigare erfarenheter och bakgrund, så vet man helt enkelt inte vad man ska ta sig till, kan sluta med att man ligger i en säng, hopkurad och bara vill att allt ska sluta. Jag ska inte ens tala om vad som kan hända, för jag vet inte ens hälften av alla saker, men ett t.ex. är att du hör saker, starka, skärande ljud inuti ditt huvud som är omöjligt att få stop på, du vrider och vänder på dig och som sagt, vill att det ska sluta. Men det gör det inte!

Jag testar ofta bara droger, men vissa har jag gjort mer en 1 gång. Och det är med största försiktighet och med mellanrum. Ogillar kemiska droger...ogillar egentligen droger allmänt. Men ibland är man för nyfiken helt enkelt, eller bara full.

Detta är inte för att skrämma dig, utan för att varna dig! Vad du gör är helt upp till dig!
Om jag förstår rätt så verkar det som du är inne lite på cannabis, och det är MYCKET sällan jag hör om att någon blir sne på det..Eller om det ens går! Som sagt, finns säkert fler här som kan detta bättre än jag! Men jag talar av egen erfarenhet!
Citera
2011-10-05, 03:45
Medlem
ak88s avatar
pröva nån rökmix.sen kan du pröva nån cs rc. det var så jag gjorde.
Citera
2011-10-05, 12:43
Medlem
Verkar helt klart som de flesta rekommenderar CB om något.
Har dock ingen i vänskapskretsen (mig veterligen) som tar droger och en flickvän som är helt emot (utan att ha testat). Så det blir nog allt lite klurigt att få tag på. Har fått tips om att mycket finns på Internet, så jag får väl gå på det.

Tycker på något sätt att det är lite gulligt (förlåt ordvalet) av folk som avråder mig från att testa.

Återkommer med mitt ev. val. Lär dock ta lite tid...
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in