2011-10-03, 00:52
Bannlyst
För det första så vet jag inte om det ligger på rätt ställe, mod får flytta.
För det andra så sökte jag och hittade inget.
För det tredje är jag ingen omogen 15 åring som tycker ordet bajs är kul, jag är fullt seriös i denna tråd...

Det kan inte bara vara jag som tycker att tjejer och bajs inte går ihop? När en tjej säger "vänta jag kommer tillbaks snart, ska gå och bajsa" så blir det bara fel. Funkar inte så, tjejer skiter fjärilar.

Försök att tänka er en bra tjejkompis sitta och skita? Jag och de flesta killar jag känner tycker precis likadant - att det helt enkelt inte går ihop.

Jämför sedan när en killkompis säger "chilla en sekund, ska bara skita" låter det fullt normalt. Dessutom så funkar det helt att kunna tänka sig killkompisar att skita.

Så det jag vill veta är om ni håller med eller icke, om ni tycker att det jag säger stämmer.

Jag vill återigen påpeka att detta inte är en oseriös bajstråd eller liknande.

Börja diskutera // BeLoX
Citera
2011-10-03, 00:58
Medlem
Clawdeens avatar
Kanske för att man lärt sig sedan man var liten att tjejer skall vara små, söta och nästan osynliga.
Så därför kanske det inte låter lika "fränt" då en tjej säger: jag skall bara gå och lägga en kabel.

Ne jag brukar säga rakt ut att jag skall sitta på skithuset och återkommer då jag tömt magen.
Citera
2011-10-03, 01:04
Medlem
dekanmis avatar
Det är någonting som är inlärt sedan liten tror jag. Jag själv har faktiskt också svårt att tänka mig mina tjejkompisar bajsande inne på toaletten (är själv tjej), men killkompisarna är inga problem. Inte sambon heller, såklart.

Jag har en tjejkompis som bajsar med öppen dörr när hon är med sina vänner eller sin pojkvän. Det faller sig helt naturligt för henne. Hon brukar även skicka sms till mig där hon informerar mig om att hon bajsar

Själv är jag lite försiktigare än så. Min sambo är lite som du ("Tjejer bajsar hallon") och klarar inte riktigt av tanken på att jag faktiskt bajsar. Sedan skulle jag skämmas lite om det luktade bajs inne på toaletten efter mitt besök, oavsett vem som går in, så jag har alltid en luftfräschare redo inne på toaletten.
Citera
2011-10-03, 01:06
Medlem
Gertrud1s avatar
Använd sökfunktionen

Det har sedan länge fastslagits här på FB att tjejer helt enkelt inte bajsar alls.
Citera
2011-10-03, 01:15
Medlem
Clawdeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dekanmi
Det är någonting som är inlärt sedan liten tror jag. Jag själv har faktiskt också svårt att tänka mig mina tjejkompisar bajsande inne på toaletten (är själv tjej), men killkompisarna är inga problem. Inte sambon heller, såklart.

Jag har en tjejkompis som bajsar med öppen dörr när hon är med sina vänner eller sin pojkvän. Det faller sig helt naturligt för henne. Hon brukar även skicka sms till mig där hon informerar mig om att hon bajsar

Själv är jag lite försiktigare än så. Min sambo är lite som du ("Tjejer bajsar hallon") och klarar inte riktigt av tanken på att jag faktiskt bajsar. Sedan skulle jag skämmas lite om det luktade bajs inne på toaletten efter mitt besök, oavsett vem som går in, så jag har alltid en luftfräschare redo inne på toaletten.

Hahaha bajsar hallon? Vilket uttryck.

Men jag och mina vänner är som så att vi säger då vi skiter, vi kan dessutom diskutera om skiten är onormal.
Ja och jag kan skita om nån av mina kompisar är med mig på dass. XD
Det enda jag inte gillar är när det låter plopp i toan, men det har jag insett hur man löser, och samma med lukt.
Citera
2011-10-03, 01:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clawdeen
Hahaha bajsar hallon? Vilket uttryck.

Men jag och mina vänner är som så att vi säger då vi skiter, vi kan dessutom diskutera om skiten är onormal.
Ja och jag kan skita om nån av mina kompisar är med mig på dass. XD
Det enda jag inte gillar är när det låter plopp i toan, men det har jag insett hur man löser, och samma med lukt.

Genom att fånga upp bajsen med handen och varsamt sänka ner den i vattnet?
Citera
2011-10-03, 01:22
Medlem
dekanmis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BogdanBulldog

Självklart dämpas "plopp"-ljuden genom att man först lägger lite papper i toaletten innan man placerar röven där för att utföra arbetet
Citera
2011-10-03, 01:23
Medlem
Clawdeens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BogdanBulldog

Nix, dels börja med att stoppa ner papper i vattnet i klosetten, sen bajsa.
Men för att helt undvika lukt så när man skitit klart skall man spola utan att lyfta på röven. Då är det i princip ingen lukt av bajs kvar.

Annars finns ju nått som heter odent.
Citera
2011-10-03, 01:34
Medlem
bytess avatar
Haha kul.

Tjejer är värre än killar på detta ämne det kan jag informera

De tycker de är skit kul och bajsa, och speciellt när de luktar efteråt. Ser massa tjejer på facebook som lägger upp kort när de sitter på toa, haha roligt

Nu pratar jag om modell snygga brudar och inga WT!
Citera
2011-10-03, 01:42
Medlem
ZlatanManias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gertrud1
Använd sökfunktionen

Det har sedan länge fastslagits här på FB att tjejer helt enkelt inte bajsar alls.
Har du helt rätt i!

Skämt åsido! Det är svårare än att ens närmsta kill kompis ska skita, Nästan helt otänkbart faktiskt.
Citera
2012-01-15, 15:52
Medlem
kalasetistans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeLoX
För det tredje är jag ingen omogen 15 åring som tycker ordet bajs är kul, jag är fullt seriös i denna tråd...

Det kan inte bara vara jag som tycker att tjejer och bajs inte går ihop? När en tjej säger "vänta jag kommer tillbaks snart, ska gå och bajsa" så blir det bara fel. Funkar inte så, tjejer skiter fjärilar.

Försök att tänka er en bra tjejkompis sitta och skita? Jag och de flesta killar jag känner tycker precis likadant - att det helt enkelt inte går ihop.

Jämför sedan när en killkompis säger "chilla en sekund, ska bara skita" låter det fullt normalt. Dessutom så funkar det helt att kunna tänka sig killkompisar att skita.

Så det jag vill veta är om ni håller med eller icke, om ni tycker att det jag säger stämmer.

Börja diskutera // BeLoX

Intressant att folk faktiskt tänker såhär. Vem bryr sig? En som jag dejtade förut sade när vi låg och mös att "oj, jag måste gå och fisa" och gick bort en liten bit och gjorde det. Jag fann det nice att hon inte skämdes över det, och även nice att hon var respektfull nog att gå iväg och göra det. Det är inte värre än man gör det.
Citera
2012-01-15, 16:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeLoX

Det kan inte bara vara jag som tycker att tjejer och bajs inte går ihop? När en tjej säger "vänta jag kommer tillbaks snart, ska gå och bajsa" så blir det barQZa fel. Funkar inte så, tjejer skiter fjärilar.

Börja diskutera // BeLoX

Jag tycker att det konstigt att folk berättar vad de ska göra på toaletten. Män som kvinnor. Oavsett i vilket sammanhang jag är i (hemma, jobbet, med kompisar, med främlingar) nöjer jag mig med att berätta att jag ska gå på toaletten. Det kan hända att jag säger damrummet.

Det är inte så jag ba; Vänta ett tag, jag ska gå på toaletten och kissa/bajsa/byta binda - kopparspiral du vet, blöder som ett skadeskjutet djur/smygsurfa/messa någon du inte vill att jag kontakt med/droppa i Clear eyes... Nej, tack. Det räcker fint att infomera att man går på toaletten. Punkt.
Senast redigerad av borgarbracka 2012-01-15 kl. 16:13.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in