2004-12-11, 23:48
Medlem
Tja, har precis kommit hem ifrån en promenad med mina polare. Jag rökte en 0,5:a skunk och blev asbäng. Kruxet är att min pappa kan komma hem när som helst, och om han ser mig såhär vet jag inte vad som händer... Öhm, finns det något bra sätt att "vakna upp"?

Tack på förhand!
2004-12-11, 23:51
Medlem
Holkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Word!
Tja, har precis kommit hem ifrån en promenad med mina polare. Jag rökte en 0,5:a skunk och blev asbäng. Kruxet är att min pappa kan komma hem när som helst, och om han ser mig såhär vet jag inte vad som händer... Öhm, finns det något bra sätt att "vakna upp"?

Tack på förhand!

DRICK MJÄLK, mycket mjölk. Jag lovar dig att du blir näst intill helt klar i huvudet.
1L - 1,5L räcker lätt.

Lycka till!
2004-12-11, 23:57
Medlem
Ok, ska försöka. Tack så mycket.
2004-12-12, 00:03
Bannlyst
göm dig,, tappa upp ett bad och ligg där 1h eller så, med en äcklig ansiktsmask,, sen när du kommer ut ser han nog inte skillnaden!
He
MVH J
2004-12-12, 00:06
Medlem
Ugh... Jag tycker vanligtvis inte om mjölk, och nu smakade det ännu äckligare. Fick bara i mig ett glas :-(. Har ingen ansiktsmask tyvärr, men ett bad kanske vore en bra idé. Annars då, är mat bra eller dåligt? TV - ja nej?
2004-12-12, 00:12
Medlem
Spliffmeisters avatar
Varför duschar du inte, dricker mjölk och slänger dig i soffan... hur fan skall din farsa komma på dig? Annars är det bara väl till att gå och lägga sig...
2004-12-12, 00:18
Medlem
Jadu, vill inte lägga mig i det här tillståndet, kommer säkert drömma en massa hemskheter. Men jag ska gå och ta en dush, problemet är främst att jag har väldigt vinglande blick och min röst förmodligen är helt cp. Man tänker inte så rationellt i denna situation...
2004-12-12, 00:18
Bannlyst
Stäng in dig på ditt rum och lyssna på musik eller något.
2004-12-12, 00:19
Medlem
Hagamannens avatar
Säg att du somnade på soffan framför tv;n eller dylikt. Det är ju därför du ser lite nyvaken ut med röda ögon...och är lite osammanhängande.
2004-12-12, 01:22
Medlem
Psykomans avatar
Är det bara jag som undrar hur det gick?
2004-12-12, 01:28
Medlem
Klickens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psykoman
Är det bara jag som undrar hur det gick?
Nej, här finns en till!
Ett cannabis rus är för dom flesta som aldrig provat på svåra att upptäcka. Skulle din farsa trots allt påpeka något är det bara att säga att du var ute med några polare och drack några öl eller köra med att du bara är trött.
2004-12-12, 01:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Word!

Tack på förhand!

Varför rökte du på då? Visste du inte att farsan kommer hem?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in