2004-12-11, 19:14
Medlem
derangeds avatar
Härmed meddelar undertecknad att han tänker sluta använda smiley's. Helt och hållet.

Detta i en protest mot admins vidriga stil att låtsas vilja bry sig om användarna genom en fiktiv omröstning som låstes när det behagade honom.

Så ni som känner likadant, anmäl er här för vidare diskussioner.
2004-12-11, 19:25
Medlem
Scrambles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deranged
Detta i en protest mot admins vidriga stil att låtsas vilja bry sig om användarna genom en fiktiv omröstning som låstes när det behagade honom.
Nu måste jag ha missat nåt, omröstningen var öppen i flertalet veckor och ja sidan ledde med 30-nånting röster. Hur länge skulle den varit öppen för att det skulle blivit rättvist?

Jag röstede förresten mot de nya smileysarna, men jag anser inte att omröstningen var uppgjord för det. Eller har jag missat nåt helt?
2004-12-11, 19:26
Medlem
Raazs avatar
med tanke på att admin lät den vara öppen rätt länge, å att ja-sidan hela tiden ledde så tycker ja admin gjorde rätt i att stänga den.

jag kommer fortsätta med smileys
2004-12-11, 19:28
Medlem
jrosens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deranged
Härmed meddelar undertecknad att han tänker sluta använda smiley's. Helt och hållet.

Bra det är noterat!

Dock så finns det inge större allmänvärde i detta, det faller liksom inte under detta forums topic. Om du har åsikter ang admins agerande skicka PM.

Denna regel faller bra in under hans tråd och denna.
0.7. Frågor om låsningar, borttagningar etc. tas med moderator via PM

*tråd låst*

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in