2011-10-01, 16:14
Bannlyst
Hejsan, jag la ett bet på Tipsarevic, Janko - Davydenko, Nikolay igår förmiddag. Davydenko skadade sig tidigt i första set så matchen avbröts. Kontaktade support angående detta, dom sa det skulle vara fixat inom en timme. Väntade en timme ännu inga pengar återbetalade, så jag tog kontakt med support igen. Denna gången sa dom att det skulle rättas på eftermiddagen och att allt hade rättats fel. Väntade till eftermiddag/kvällen, ännu inga pengar återbetalade. Happ tänkte jag och väntade till idag. Har ännu inte fått mina pengar och funderar på om jag verkligen kommer att få dessa? Kontaktade dem nyss igen och konversationen såg ut såhär:

-----------------------------------------------------------------------------------------
Ilze: [14:57] Welcome to our real-time support chat. How can I help you today?
[14:57] Hello
[14:57] I have told you that we are waiting for reply

Jag: [14:58] Hello, why just don't call the betting section and tell them to do it?!

Ilze: [14:58] nothing ghas changed
[14:58] sorry

Jag: [14:58] I wan't my money.

Ilze: [14:58] you telling me how to work

Jag: [14:58] NOW

Ilze: [14:58] i think I know what to do so please dont tell us
[14:58] All have been done
[14:58] so we have to wait

Jag: [14:58] Why don't call them? It was just a question.

Ilze: [14:59] sorry but there is nothing we can do now
[14:59] Do you have more questions?

Jag: [14:59] I don't get any answer on my last question?
[14:59] WHY don't call them?
[14:59] To do it?

Ilze: [15:00] have a nice day!

Jag: [15:00] I have waited since yesterday morning, i just wan't my money.

Ilze: [15:00] I know but there is nothing we can do
[15:00] just wait

Jag: [15:01] There's nothing support can do?
[15:01] That's just.... I don't know what to say really.

Ilze: [15:03] Support is bettween player and beting department
[15:03] we have informed them so they are fixing it
[15:03] and when it will be done -they will let us know

Jag: [15:04] So they can do it 2012 if they wan't you mean?
[15:04] This is a joke.

Ilze: [15:04] No no
[15:04] they do it now
[15:04] just takes time
[15:04] sorry

Jag: [15:09] Okey, if they do it now........ I still can't see any money on my account?

Ilze: [15:11] we will contact you on email when it will be done

Jag: [15:11] But....... You just say they was doing it right now?

Ilze: [15:12] Do you have more questions or you just will keep asking the same thing 100x

Jag: [15:12] ..
[15:12] Thanks for the ''help'' the support can do. Bye
------------------------------------------------------------------------------------------

Ni får ursäkta min Engelska. Vad tycker ni om detta och vad har ni för erfarenheter från redbet?
Citera
2011-10-01, 16:23
Medlem
Du uppför dig som ett barn. Vänta lite så ska du se att pengarna trillar in.
Citera
2011-10-01, 16:26
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Froid
Du uppför dig som ett barn. Vänta lite så ska du se att pengarna trillar in.

Tycker jag väntat tillräckligt länge nu?
Citera
2011-10-01, 16:26
Bannlyst
hahaha wow, TACK för varningen. Ska aldrig mer spela på Redbet.
Citera
2011-10-01, 16:27
Medlem
Om det nu blivit fel så antar jag att de vill fixa alla som bettat på den matchen på samma gång, och inte ta varje enskilt ärende för sig.

Tror du hade fått bättre respons om du varit lite utförlig och trevlig istället för att ifrågasätta hur de arbetar, det är iallafall min erfarenhet av spelbolag. Dock verkar just Ilze inte särskilt professionell. Jag hade provat att ta kontakt igen och hoppas på en annan operatör, och då föra det hela lite snyggare.
Citera
2011-10-01, 16:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Apopath
Om det nu blivit fel så antar jag att de vill fixa alla som bettat på den matchen på samma gång, och inte ta varje enskilt ärende för sig.

Tror du hade fått bättre respons om du varit lite utförlig och trevlig istället för att ifrågasätta hur de arbetar, det är iallafall min erfarenhet av spelbolag. Dock verkar just Ilze inte särskilt professionell. Jag hade provat att ta kontakt igen och hoppas på en annan operatör, och då föra det hela lite snyggare.

Jo det tror nog jag också, men ska det verkligen ta flera dagar liksom?

Sen så har jag snackat med andra på supporten och varit trevligare innan, men jag blev lite less när han sa ''Du berättar för mig hur jag ska jobba?'' det är där jag blev lite otrevlig då jag tycker det var kaxigt och otrevligt sagt av honom då det egentligen bara var en fråga jag ställde.
Citera
2011-10-01, 16:33
Bannlyst
dom har väl svensk support oxo? kasta iväg ett mejl och skrev på svenska i det så svarar en svenk
Citera
2011-10-01, 17:02
Medlem
Dainellis avatar
Betsson hade ett likadant problem förra månaden där de var tvungna att manuellt rätta flera spelares kuponger, det tog ca. 1 dag men alla fick sina pengar till slut.. Kanske samma sak här? Och nu är det inte Redbet som rättar allt manuellt, det är något större bolag som samarbetar med flera bettingsajter, då kanske det tar lite tid
Citera
2011-10-15, 03:58
Medlem
Redbet är sämsta jävla skitsidan som finns. Spela aldrig där.. Deras uttag suger. Deras support suger. ALLTING suger. TOM deras support har bett mig dra åt helvete o spela nån annanstans Även blåst mig på pengar!
Citera
2011-10-15, 08:51
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SonicAtom
Redbet är sämsta jävla skitsidan som finns. Spela aldrig där.. Deras uttag suger. Deras support suger. ALLTING suger. TOM deras support har bett mig dra åt helvete o spela nån annanstans Även blåst mig på pengar!

Jag sa åt dom engång att ge mig 50 freespin om ni inte vill förlora mig som kund.

Deras erbjudande hade tyvärr gått ut men jag fick mina freespin
Citera
2011-10-16, 21:36
Medlem
Ställer mig också till dem som har blivit blåst på pengar av Redbet och Whitebet!
Citera
2011-10-17, 17:56
Medlem
had0cs avatar
alla som blir blåsta har bara inte läst vad som står i reglerna.. och återbetalningar kan ju ta upp till en vecka.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in