2011-10-01, 05:25
Medlem
Är det någon som vet när 112 poliser kommer att starta igen?
Citera
2011-10-01, 07:56
Medlem
är du medveten om att dom flesta av poliserna från 112 poliser är med i 112 på liv och död som går nu?
Citera
2011-10-03, 01:39
Medlem
Jag är fullt medveten om det men jag söker när det sänds avsnitt från min kommun där Mattias Fredlund medverkat. :-)
Citera
2011-10-18, 10:55
Medlem
feeltherhythms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntlord
Jag är fullt medveten om det men jag söker när det sänds avsnitt från min kommun där Mattias Fredlund medverkat. :-)

Så som jag har förstått det så har de integrerat alla 112-serier i en? Alltså istället för 12 avsnitt var av 112 polis, 112 på liv och död och 112 luftens hjältar så finns det 36 avsnitt av 112 på liv och död. Men annars gick väl 112 polis på "vårterminen". Så antingen får du vänta, eller börja söka i 112 på liv och död efter det du letade efter.
Citera
2012-04-02, 18:59
Medlem
Wotans avatar
Nån som såg det idag på TV4? Vet inte om det är repriser, men nästintill surrealistiskt inslag med ett skånskt troll eller skogsrå som bodde i en liten, liten stuga uppe på en stor sten mitt i skogen i Västmanland. Typ en uteliggare eller utförsäkrad snubbe som byggt en liten stuga där själv. Han ville bla inte ha kontakt med polisen i Västmanland för att de hade "en gam på väggen" och att deras telefonnummer var "vilddjurets tecken" (020-666 nånting)

Mer detaljer från nån som bor där? Tragiskt egentligen, men lite intressant ändå...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in