Citat:
Ursprungligen postat av wRooney
Jag använder Windows XP och det gjordes ingen ominstallation av operativsystemet vad jag vet.
Han som jag lämnade in den hos bytte ju som sagt ut allting i datorn i princip, vilket innebär att istället för ett Nvidia-graffikkort så fick jag ett ATI-graffikkort - alltså nya drivrutiner och hela köret.
Det är ju inget jättestort problem eftersom det fungerar fint när man inte har någon bakgrundsbild. Jag kom och tänka på det nu bara, och tänkte ifall det var någon som hade en lösning på problemet.
Du får gärna berätta vad som menas med "vilken filändelse..."! Sitter tyvärr på jobbet med min jobbdator.
du har fått sämre ram på din dator, och du har inte klagat? din dator hänger sig när du har en bakgrundsbild? det är verkligen klaga-på-service-material det där.
filändelse... vilken typ av bildfil är det? liksom musik kan ha ändelser så som wav, wma, mp3, flac, ogg m.m. så har bilder ändelser så som bmp, tiff, jpeg, jpg, png, gif...
så frågan är ju också även "är det en egen bakgrundsbild du har eller har du en av de som följer med ditt os?"