Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-09-28, 20:00
  #1
Medlem
rumpbalsams avatar
Har en HP Pavilion dv5 Notebook PC
Windows Vista 32-Bit.

Har haft den i ca 3 år, den inbyggda camen har alltid funkat sådär (har varit tvungen att fälla ner locket och sen fälla upp det igen,för att det ska funka, har behövt upprepa proceduren flera gånger ibland). Nu går det inte att få igång camen alls. Jag har inte nån garanti kvar. Är det nån som har nåt tips på vad man kan göra? Har laddat ner dom senaste drivrutinerna men det hjälpte icke...
Citera
2011-09-28, 22:13
  #2
Medlem
Gå till Startmenyn och under "All Programs" letar du efter HP Pavilion Webcam, clicka nu på uninstall och du bör bli dirigerad till en annan ruta där du kommer att bli frågad om du vill Modifiera eller Reparera, klicka nu på reparera och det bör fungera. Om inte så är du välkommen att återkomma!
Citera
2011-10-02, 22:37
  #3
Medlem
rumpbalsams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zett
Gå till Startmenyn och under "All Programs" letar du efter HP Pavilion Webcam, clicka nu på uninstall och du bör bli dirigerad till en annan ruta där du kommer att bli frågad om du vill Modifiera eller Reparera, klicka nu på reparera och det bör fungera. Om inte så är du välkommen att återkomma!


Tack för hjälpen,det kom dock aldrig nåt alternativ om att reparera eller ändra så jag avinstallerade skiten och lyckades nyss hitta rätt drivrutiner,så jag installerade om det.
Verkar funka för tillfället iaf =)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback