2011-09-28, 21:10
Medlem
Zelogaths avatar
Vet precis hur det känns TS, hondjur har en tendens att fejka ett bra förhållande osedvanligt länge för att sedan dumpa när hon har ett säkert kort som reserv..
Läs gärna igenom mina trådar om mitt helvete till ex, kanske det kan hjälpa dig att se hur jag gick från självmordstankar till att faktiskt vara glad över att det är slut
Vill du prata så PM:a!
Citera
2011-09-28, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zelogath
Vet precis hur det känns TS, hondjur har en tendens att fejka ett bra förhållande osedvanligt länge för att sedan dumpa när hon har ett säkert kort som reserv..
Läs gärna igenom mina trådar om mitt helvete till ex, kanske det kan hjälpa dig att se hur jag gick från självmordstankar till att faktiskt vara glad över att det är slut
Vill du prata så PM:a!

Skall gör det. Du har PM!
Citera
2011-09-28, 23:41
Medlem
Bookhouses avatar
Att din brud inte har någon klass och är otrogen och avslutar ert förhållande på det sättet du beskriver säger mycket mer om dig än henne. Det betyder verkligen inte att andra tjejer inte kan vara attraherade av dig för det. Du ser likadan ut och har samma personlighet som innan det tog slut med din flickvän.

En del i en dör när en sådan här sak händer. Det känns tomt. Men efter ett tag kommer du att förstå att det är det naiva i dig som har dött. Det kallas att bli vuxen. det är en livserfarenhet som kan göra lika mycket gott som det har gjort ont.

Kontakta inte ditt ex igen. Det bara förlänger lidandet. Fortsätt med att kröka och hänga med kompisar. Så fort du har energi så börja träna igen.

Ha i åtanke att detta händer människor dagligen. Det gör inte mindre ont för det men ju fortare du kan acceptera det som har hänt och att din ex trots dina starka känslor för henne inte är en bra person som gör mot någon som har betytt någon för en och som man vet att man själv betyder mycket för. Det är oacceptabelt.

Pain is the best instructor but no one wants to take his class.
Citera
2011-09-28, 23:45
Medlem
Malkos avatar
Du kanske inte gav henne det hon ville ha sexuellt?

Tiden (sanningen och mognad) läker alla sår.
Citera
2011-09-28, 23:53
Medlem
ZluZhs avatar
bit ihop och övertala dej själv att det var lika bra att det tog slut.
funkar för mej iaf
Citera
2011-09-29, 02:50
Medlem
Housecats avatar
Jag är inne i en liknande fas. Dock var vi inte tillsammans så länge (tack och lov?) men när det tog slut var jag inte alls beredd på det och jag förstår fortfarande inte helt varför.
Det som hjälpte mest var dels att läsa Hjärtesorgs-tråden och att låta tiden gå, vecka för vecka, månad för månad.
Det suger bara så jävla hårt och så är det bara. Det är absolut inte första gången jag blivit dumpad och säkert inte sista. Folk i alla tiden har överlevt, nog ska väl vi.
Citera
2011-09-29, 11:01
Medlem
dartagnas avatar
Att må dåligt och vara deprimerad är högst naturligt inslag i den naturliga läkningsprocessen.
Du verkar vara en känslig person så det kommer ta sin lilla tid.

Men ditt liv kommer inte att gå under, du kommer inte att dö, och kärleken kommer att komma tillbaka, om än på lite annorlunda sätt.
Citera
2011-09-29, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagomparanoid
Fyfan! Jag hatar sånna människor, verkligen. Finner varken ord eller förståelse. Jag har försökt att dricka, festa och umgås med vänner, men inte kunnat ta kontakt med någon ny kvinna, då mitt självförtroende fått ej sån jävla törn! Om man blir bedragen, så måste något vara fel! Eller?

I början använde jag träningen som ett medel för att hantera mina känslor och fick ut många negativa tankar, men efter ett tag blev jag övertränad och totalt orkeslös. Allt är i princip skit!

jag hatar också sånna människor, jag HATAR honom. GAv honom allt, och han gav miog skit tillbaka. Mitt självförtroende är också i botten, jag ser ganska bra ut... men jag dög ju inte för honom eftersom han gick och satt på fult tjock tjejer på äckliga toaletter. Det du ska göra nu är inte att gå ut och ragga andra som du skriver, va singel och njut av det! Du måste läcka dina sår innan du kan låta någon annan komma dit Låter hur urgammal som helst, men tid läker alla sår. Mitt hjärta mår lite lite bättre idag, 5 månader efter hela kalaset började när jag fick reda på tjej nummer ett på facebook. Nu sitter jag här 5 månader senare och vet allt som jag vet, och det är nog bara början tror jag! Men jag förtjänar bättre, och tänker inte gråta över honom mer"
Citera
2011-09-29, 14:43
Medlem
Resurrecteds avatar
Jag var med om nått liknande då mitt ex var otrogen mot mig och som jag sen trodde att vi redde ut. Detta visade sig vara helt fel vilket jag fick upptäcka genom att komma hem till en lägenhet som var helt tom på henne saker. Hon hade skaffat en lgh bakom min rygg och sen plockat med sig alla sina saker när jag var i skolan så när jag kom hem kom jag till en halvtom lgh. Ringde givetvis henne och frågade vad som hänt och hon berättade att jag inte var bra för henne då jag var anledningen till att hon mådde dåligt och en massa annan konstig skit som hon och hennes morsa kokat ihop.

Jag har blivit dumpad fler gånger, men inte på samma sätt som detta och det tog helt klart hårdast och man blev ett riktigt nervvrak som inte funkade socialt överhuvudtaget. Men som alla andra skrivit så läker tiden alla sår så håll ut och prata så mycket som möjligt om det - det hjälpte mig iaf. Alkohol och tillfälliga förbindelser skjuter bara upp skiten...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in