Citat:
Ursprungligen postat av lagomparanoid
Fyfan! Jag hatar sånna människor, verkligen. Finner varken ord eller förståelse. Jag har försökt att dricka, festa och umgås med vänner, men inte kunnat ta kontakt med någon ny kvinna, då mitt självförtroende fått ej sån jävla törn! Om man blir bedragen, så måste något vara fel! Eller?
I början använde jag träningen som ett medel för att hantera mina känslor och fick ut många negativa tankar, men efter ett tag blev jag övertränad och totalt orkeslös. Allt är i princip skit!
jag hatar också sånna människor, jag HATAR honom. GAv honom allt, och han gav miog skit tillbaka. Mitt självförtroende är också i botten, jag ser ganska bra ut... men jag dög ju inte för honom eftersom han gick och satt på fult tjock tjejer på äckliga toaletter. Det du ska göra nu är inte att gå ut och ragga andra som du skriver, va singel och njut av det!

Du måste läcka dina sår innan du kan låta någon annan komma dit

Låter hur urgammal som helst, men tid läker alla sår. Mitt hjärta mår lite lite bättre idag, 5 månader efter hela kalaset började när jag fick reda på tjej nummer ett på facebook. Nu sitter jag här 5 månader senare och vet allt som jag vet, och det är nog bara början tror jag! Men jag förtjänar bättre, och tänker inte gråta över honom mer"