2011-09-28, 19:40
Medlem
Jag blev bedragen, dumpad utan förklaring och totalignorerad. I början försökte jag få en förklaring av mitt ex, men gav upp efter ett tag, då personen i fråga försvann ur mitt liv på ett par timmar genom att ta sina behörigheter från min lägenhet när jag var på jobbet, och ringa mig.

Jag har mått skit i cirka två månader, då jag både älskar och hatar vederbörande. Jag läste igenom ALLA inläggen i "Hur ska jag hantera en hjärtesorg"-tråden, och kände att det blev bättre, men det visade sig vara ett litet fragment av sanningen. Istället hade jag försökt att fejka mitt självförtroende i hopp om att det till slut skulle lösa sig. Tyvärr har det vänt åt helt fel håll, och mitt liv håller på att falla ihop totalt.

Jag har ständigt ont i magen, huvudvärk och känner mig kraftlös. Innan detta hände, var jag väldigt intresserad av löpning och styrketräning, men nu orkar jag inte ens gå till gymmet, då jag känner mig övertränad och totalt apatisk. Kan någon snälla hjälpa mig att bearbeta detta och gå vidare?

Tack på förhand!
Citera
2011-09-28, 19:44
Medlem
Enda sättet är väl egentligen att bearbeta det hela tills det blir bättre, inse att det är över så man kan gå vidare, vilket mer eller mindre sker automatiskt med tiden.

Eller så kan du ta genvägen och fippla med nya tjejer, d.v.s. skaffa dig ett ligg. Se möjligheterna med att dörrarna numera är öppna, som annars varit stängda.

Lev vidare.
Senast redigerad av kundvagnen 2011-09-28 kl. 19:48.
Citera
2011-09-28, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lagomparanoid
Jag blev bedragen, dumpad utan förklaring och totalignorerad. I början försökte jag få en förklaring av mitt ex, men gav upp efter ett tag, då personen i fråga försvann ur mitt liv på ett par timmar genom att ta sina behörigheter från min lägenhet när jag var på jobbet, och ringa mig.

Jag har mått skit i cirka två månader, då jag både älskar och hatar vederbörande. Jag läste igenom ALLA inläggen i "Hur ska jag hantera en hjärtesorg"-tråden, och kände att det blev bättre, men det visade sig vara ett litet fragment av sanningen. Istället hade jag försökt att fejka mitt självförtroende i hopp om att det till slut skulle lösa sig. Tyvärr har det vänt åt helt fel håll, och mitt liv håller på att falla ihop totalt.

Jag har ständigt ont i magen, huvudvärk och känner mig kraftlös. Innan detta hände, var jag väldigt intresserad av löpning och styrketräning, men nu orkar jag inte ens gå till gymmet, då jag känner mig övertränad och totalt apatisk. Kan någon snälla hjälpa mig att bearbeta detta och gå vidare?

Tack på förhand!

Berätta lite om ert förhållande
Citera
2011-09-28, 19:51
Bannlyst
Skaffa en ny tjej. Det brukar hjälpa.
Citera
2011-09-28, 19:54
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Englavinge
Skaffa en ny tjej. Det brukar hjälpa.

Eller kille. Varken ts kön eller preferenser framgår.
Citera
2011-09-28, 19:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mollan
Berätta lite om ert förhållande

Vad ska jag säga...

Vi var ihop i över ett år och bodde tillsammans de sista tre månaderna. Vi hade enligt mig en bra relation. då hon aldrig påpekade att någonting var fel. Sen kom det ett samtal på lunchen, och när jag kom hem var hennes saker borta. Fick varken svar via telefon, sms eller vid hennes ytterdörr. Jag knackade bara på en gång, sen gav jag upp. Vet dock att hon var hemma, då jag hörde att någon var hemma.

Vi bråkade sällan, det kom som en bomb. Jag fattar ingenting... Har lite svårt att samla mina tankar så det blev varken kvalitet eller kvantitet på det här inlägget.
Citera
2011-09-28, 19:57
Medlem
jag hade en kille som knulla en tjej på krogtoaletten när jag låg hemma och var sjuk, han knullal och strula med min bästa barndomsvän, skrev om sex med tjejer via facebook och sms... ändås la han sig vid mig om kvällarna och "älskade mig". jag precis som du älskade att träna, men nu orkar du inte med nått, precis som jag. Och det ända som kommer hjälpa dig... är TID. Men tiden kommer allt bli bättre. Mitt liv har varit skit nu i 5 månader. Min student blev förstörd, studentbal och usa resa.. men nu, nu efter flera veckors gråtande mår jag lite lite bättre Och den lilla känslan av att saker blir bättre betyder väldigt mkt. HAr mått så psykiskt dåligt att jag käkar antidepresiva läkemedel och pratar med psykolog, för vist känner man sig så jävla LURAD!!!!??

Men som sagt, med tid, Och grundregel nummer ett.... ha INGEN kontakt med ditt ex. Hon/han kan ruttna i fred
Citera
2011-09-28, 20:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Eller kille. Varken ts kön eller preferenser framgår.

"Vi hade enligt mig en bra relation. då hon aldrig påpekade att någonting var fel."

Citera
2011-09-28, 20:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av safina
jag hade en kille som knulla en tjej på krogtoaletten när jag låg hemma och var sjuk, han knullal och strula med min bästa barndomsvän, skrev om sex med tjejer via facebook och sms... ändås la han sig vid mig om kvällarna och "älskade mig". jag precis som du älskade att träna, men nu orkar du inte med nått, precis som jag. Och det ända som kommer hjälpa dig... är TID. Men tiden kommer allt bli bättre. Mitt liv har varit skit nu i 5 månader. Min student blev förstörd, studentbal och usa resa.. men nu, nu efter flera veckors gråtande mår jag lite lite bättre Och den lilla känslan av att saker blir bättre betyder väldigt mkt. HAr mått så psykiskt dåligt att jag käkar antidepresiva läkemedel och pratar med psykolog, för vist känner man sig så jävla LURAD!!!!??

Men som sagt, med tid, Och grundregel nummer ett.... ha INGEN kontakt med ditt ex. Hon/han kan ruttna i fred

Fyfan! Jag hatar sånna människor, verkligen. Finner varken ord eller förståelse. Jag har försökt att dricka, festa och umgås med vänner, men inte kunnat ta kontakt med någon ny kvinna, då mitt självförtroende fått ej sån jävla törn! Om man blir bedragen, så måste något vara fel! Eller?

I början använde jag träningen som ett medel för att hantera mina känslor och fick ut många negativa tankar, men efter ett tag blev jag övertränad och totalt orkeslös. Allt är i princip skit!
Citera
2011-09-28, 20:14
Medlem
Chilla-Galets avatar
Citat:
"Vi hade enligt mig en bra relation. då hon aldrig påpekade att någonting var fel."

Titta efter vilket inlägg som kom först
TS tiden läker alla sår. Gör saker du tycker om, umgås med kompisar, träna mm.
Citera
2011-09-28, 20:16
Medlem
Clay Allisons avatar
Citat:

Dude, det inlägget är ju skrivet efter mitt. Du fattar hur trådar funkar?
Citera
2011-09-28, 20:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clay Allison
Dude, det inlägget är ju skrivet efter mitt. Du fattar hur trådar funkar?

Dude, jag kan se in i framtiden. Du vet vad klärvoajans är va?

OnT: TS försök att få tankarna på annat. umgås med vänner, ut och res, hitta på saker även om det tar emot. Det kommer gå över med tiden kompis.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in