2011-09-28, 15:21
Medlem
Ett kärt ämne som snus.

Nu jag har provat alla snus sattser som finns att köpa men nu har jag äntligen hittat rätt (Prillan portion) helt underbar grymt god och smakar snus som det ska smaka, utan tvekan kommer jag inte ge skattmasen några skattepengar via snus eller tobak igen testa den ni kommer bli glatt överaskande !

Dessa prillor både luktar och smakar bra direkt ur sattsen visst har jag labbat med de flesta tidigare sattserna och även gjort eget länge men efter mitt sista test så har jag hittat kungen bland snus Prillans produkter är genomgående de bästa på marknaden enligt mig med flera.

Testa även med era egna kryddor om ni vill jag har mitt eget recept och kom gärna med era recept det är alltid kul att prova nya.

Prillan 4 ever
Citera
2011-09-29, 00:22
Medlem
Jag kör också prillan Dock använder jag inte portionspåsarna för att de inte går att stänga :/
Citera
2012-03-08, 22:22
Medlem
Mikey21s avatar
Den här du har provat eller?

http://www.teknikmagasinet.se/

Kan du ge exempel på smaken? Liknar den General, Granit eller något annat känt märke? Dessutom, är det så lätt som det står i beskrivningen här på länken?
Citera
2012-10-23, 18:09
Medlem
Måste man vänta 1,5 dagar för att ta en av snusarna? Borde ju vara rätt lugnt att ta en snus då och då även fast de inte fått stå så länge...
Citera
2012-10-23, 20:01
Medlem
avskum1982s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raketpulver
Måste man vänta 1,5 dagar för att ta en av snusarna? Borde ju vara rätt lugnt att ta en snus då och då även fast de inte fått stå så länge...

Det går att köra på rakt ur hinken. Inga problem om du vill ha en riktigt torr white portion.
Saken är att snusskatten är reglerat genom vikt och alla dessa göra-hemma-satser som prillan, x-snus, swedsnus portionssatser är utan tillsatt vatten (snus består av ca 50-55% vatten) och då kommer de undan med ett lågt pris och du får tillsätta vattnet själv och låta snuset gotta till sig i kylen några dagar.
Citera
2012-11-02, 00:34
Medlem
brukar konsistensen på snusen bli riktigt lös som kronan och granit eller hårdare som ettan och probe??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in