2011-09-29, 18:33
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satfanskap
Jag funderar också på att börja. Kan man börja vid 18 års ålder?
Edit: det är kanske inte särskilt bögigt, men jag tycker ändå att det finns något gammalgrekiskt över det....

Om jag inte minns helt fel ifrån historielektionerna, så var de flesta av de gamla grekerna rövpulare.
Citera
2011-10-01, 19:52
Medlem
minopoliss avatar
Det är skitsexigt, vet att jag inte är den enda tjejen som tycker det. Så får killar väldigt fin kropp av det också. Men självklart kommer du få bögstämpel bland folk som inte känner dig, tyvärr är det så samhället fungerar.
Citera
2011-10-01, 20:04
Medlem
http://www.youtube.com/watch?v=Xz6j7J0edgc

Detta säger väll allt
Citera
2011-10-01, 20:18
Bannlyst
Ja Van Damme gjorde det ju en gång i tiden och hans rörelser går ju verkligen hem bland de fagra kvinnorna.
Citera
2011-10-01, 21:03
Medlem
Tiberius.s avatar
Balett är som vi alla vet en dansform uppbyggd på formaliserade positioner och rörelser som i allra högsta grad är mycket krävande för den manliga fysiken då det gäller till exempel styrka och vighet...

En manlig balettdansör är i mina ögon inte bara en vanlig dansare utan också en intelligent, fantasifull och skapande konstnär som medvetet öppnar upp den sexuella energin i dansen...

Den sexuella energin i detta fall är omnipotent och saknar preferenser om både kön och sexualitet, därför står den bortom en infekterad debatt huruvida manliga utövare inom denna vackra konstform skulle vara homosexuella eller ej...

Rekommenderar er alla att se detta vackra klipp i sin helhet...

http://www.youtube.com/watch?v=gKAJzQG0fK8

Du finns i mina tankar och nämns i mina böner...

/ Pastor Tiberius
Citera
2011-10-01, 23:10
Medlem
Nejdå! Jag har dansat i flera år, jag har hur mycket tjejer som helst.
Citera
2011-10-02, 00:40
Medlem
Hofmanns avatar
Om det är 'bögigt' att utföra en viss syssla hör samman med hur man ser på sysslan inom en specifik sfär. I Ryssland, till exempel, är balett något högaktningsvärt, vilket leder till att balettdansörer/dansöser också blir högaktningsvärda. I Sverige har vi ingen balett att tala om, vilket inte får balett att anses högaktningsvärt i Sverige - håller du på med balett är du först och främst annorlunda. Annorlunda blir konstigt nog till slut 'bög'.

Kortsiktiga, subjektiva analyser brukar även komma fram till att saker och ting som smakar äckligt just smakar äckligt för att de smakar äckligt.
Citera
2011-10-02, 08:31
Medlem
borrizs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hofmann
Om det är 'bögigt' att utföra en viss syssla hör samman med hur man ser på sysslan inom en specifik sfär. I Ryssland, till exempel, är balett något högaktningsvärt, vilket leder till att balettdansörer/dansöser också blir högaktningsvärda. I Sverige har vi ingen balett att tala om, vilket inte får balett att anses högaktningsvärt i Sverige - håller du på med balett är du först och främst annorlunda. Annorlunda blir konstigt nog till slut 'bög'.

Kortsiktiga, subjektiva analyser brukar även komma fram till att saker och ting som smakar äckligt just smakar äckligt för att de smakar äckligt.
Och strumpbyxor på män är hur hetro som helst.
Citera
2011-10-02, 14:09
Medlem
visst kan det ses som bögit , men vafan orka bry sig tycker du det är skoj och du trivs med ditt liv så låt ingen annan påverka ,

personligen tycker jag det är fjolligt med röda byxor men inte fan orkar jag springa och döma alla som går med det som bögar. sätter man stämpel på andra människor har man nog lite problem med sig själv i första hand.. till er med killar med röda byxor ta inte illa vid er det va ett exempel ...
Citera
2011-10-02, 14:13
Bannlyst
Jag tycker inte det är så bögigt, dock ganska tråkigt att titta på.
Citera
2011-10-02, 14:15
Medlem
Inte mer bögigt än någon annan dans
Citera
2011-10-02, 16:54
Medlem
Vadå bögigt? Om du är vuxen, gör vad du vill och skit i vad andra tycker. Det är bara folk med en mental mognad i nivå med ett barn som klassar diverse aktiviteter som bögigt. Har fan inte hört någon seriöst säga att något är bögigt sen jag gick på högstadiet...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in