• 1
  • 2
2011-10-13, 13:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb
Ja, har man Lion fr man nog ladda ned.

Bertta hur det fungerar sen.
Kan ju bara tillgga att allt gick bra med installationen och allt annat gllande boot camp och windoze. Nemas problemas. Men dremot blev det strul med inkpet av lion till min mbp. Apple debiterade fullt pris trots att jag redan ger lion p den nyinkpta imacen. Det hela lste sig dock genom ett telefonsamtal.

Apple r fan king att ha o gra med nr det kommer till snt. Sjukt bra p goodwill och support - andra sidan har man ju spenderat en hel del deg p det fretaget.
Citera
2011-10-13, 22:02
Medlem
Andreasvbs avatar
Om man anvnder samma Apple-ID ska du kunna se under Purchased-fliken i Mac App Store att Lion ligger dr.

Kul att det lste sig nd.
Citera
2011-10-14, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreasvb
Om man anvnder samma Apple-ID ska du kunna se under Purchased-fliken i Mac App Store att Lion ligger dr.
Fast det var just det som det inte gjorde. Jag gick in i app-store, loggade in med apple-id, och kollade runt men det fanns inget som sa att jag gde lion ngonstans.
Citera
2011-10-14, 22:56
Medlem
Dawdas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Holy-Judgment
Fast det var just det som det inte gjorde. Jag gick in i app-store, loggade in med apple-id, och kollade runt men det fanns inget som sa att jag gde lion ngonstans.

Det lter vldigt underligt. Du menar att du loggade in med EXAKT samma ID p bda datorerna och nd s funkade det inte?
Hela idn med MacStore r just att dina program r dina oavsett vilken dator du sitter vid.
Citera
2011-10-15, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dawda
Det lter vldigt underligt. Du menar att du loggade in med EXAKT samma ID p bda datorerna och nd s funkade det inte?
Hela idn med MacStore r just att dina program r dina oavsett vilken dator du sitter vid.
Exakt.

Kanske r s att det mste g x antal h innan nya datorer blir "registrerade"...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in