2011-09-27, 23:16
Medlem
Daaaannnneeee90s avatar
Jag har bytat min Hårddisk på min Sony laptop eftersom den gamla hade gått sönder. Nu i den nya så har jag ju varken Windows Vista (som jag hade ursprungligen) eller Office 2007 paketetet (som jag också hade ursprungligen) Det jag undrar är att om jag ringer till Sony Vaio och säger vad som har hänt kommer dem då skicka en Windows skiva till mig? för en kompis till mig hade gjort samma sak på sin Dell dator och han hade fått Office paketet och Windows paketet eftersom att han hade köpt produkterna hos dom.

Så min fråga var kan jag fråga efter Windows Vista och Office 2007 eftersom jag hade det, eller kommer dem neka det?
Citera
2011-09-27, 23:40
Medlem
Micromats avatar
Man installerar inte vista på en laptop, gå ner och köp dig ett windows7, eller tanka ner det som övrig befolkning.
Citera
2011-09-28, 00:13
Medlem
Daaaannnneeee90s avatar
nu är det så att jag hade vista innan så om någonting så borde jag få de tgratis från Sony
Citera
2011-09-28, 00:25
Medlem
Micromats avatar
du vill inte ha vista av sony oavsett vad. Du tror möjligtvis att du vill ha det bara för det är gratis, men i själva verket är det helt värdelöst och ologiskt att försöka förhandla fram ett windows vista.

Faktum är att mödan du spenderar på att försöka få ett windows vista är ungefär likvärdig med att försöka lära sig cykla baklänges , därav gav jag dig en kort och bestämd notis att du var inne på fel spår från början.

Om du mot all förmodan inte förstår varför det inte är bra med vista så ska jag glädjeligen spendera min morgon med att anteckna en bunt vista serials från datorerna på jobbet och posta här till dig, helt oregisterade och oanvända.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in