2011-09-27, 20:37
Medlem
Är det någon som kan lämna en recension på denna hoj? Funderar starkt på att köpa en, årsmodell 06 och framåt. Är det stor skillnad mellan 78 och 98 hästars verisionen? Jag är 1,9 meter över havet kommer den vara för liten?
Citera
2011-09-28, 11:30
Medlem
knullklassons avatar
Jag kan inte ge någon utförlig recension då jag bara kört några timmar på den, men det jag minns är att den är riktigt, riktigt lättkörd - faktiskt den mest lättkörda hoj jag någonsin kört på. Jag är precis som du lång i rocken vilket är ett litet minus för denna hoj då de är ganska små.
Citera
2011-09-28, 18:19
Medlem
RedStorms avatar
Har en Fz6- från 2008. Kört 900 mil på den och är 1,86cm. Mycket nöjd och som sagt lättkörd. Aningen liten jämfört med andra men ser det faktiskt som en fördel att kunna nå ner till marken med hela fötterna..

Har tagit bort strypbrickan vid gasvajern så får ut alla 98 hästar samtidigt som jag fick det lägre priset på hojen och försäkringen . Den är lite trött upp till ca 7-8k varv sedan är det duktigt vrid!
Citera
2011-09-28, 19:14
Medlem
Hade iofs en 04:a men var sjukt nöjd förutom att jag saknade lite pulver då jag tidigare åkt plastraketer.
Har inget negativt att säga för övrigt . Är 185cm
Citera
2011-09-30, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RedStorm
Har en Fz6- från 2008. Kört 900 mil på den och är 1,86cm. Mycket nöjd och som sagt lättkörd. Aningen liten jämfört med andra men ser det faktiskt som en fördel att kunna nå ner till marken med hela fötterna..

Har tagit bort strypbrickan vid gasvajern så får ut alla 98 hästar samtidigt som jag fick det lägre priset på hojen och försäkringen . Den är lite trött upp till ca 7-8k varv sedan är det duktigt vrid!

Ja det låter ju onekligen bra, men sitter strypningen bara vid gasvajern? (Motorsidan antar jag). Isf finns ju ingen anledning att köpa 98hk varianten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in