2011-09-27, 00:41
Medlem
InteLagoms avatar
Man ser tydligt den ovanligt snabba ljuspricken som dels uppstår från ingenstans och sedan ändrar riktning upp och ned för att sedan röra sig bort från kameran och bort från arenan. Enligt mig är det själva vändning, bort mot arenan, som är intressant efter som en reflekterade ljusartefakt inte skulle bete sig på det viset och det är som personen på filmen säger, det FINNS inget flygplan som kan röra sig på det viset och det är väldigt svårt att filmen skulle vara fejk efter som den är filmat av en nyhetsbyrå och visas i direktsändning i USA.

http://www.youtube.com/watch?v=-e6vTbL1Amg
2011-09-27, 00:44
Medlem
Nepposs avatar
Fågel, du har en fågel där!
2011-09-27, 00:46
Medlem
techmans avatar
Haha! Bästa kommentaren av snubben som filmar; "-You can clearly see it behind this bitch"

Jag vette fan, inte för att vara skeptisk men det ser lite ut som en fågel.
2011-09-27, 00:47
Medlem
InteLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neppos
Fågel, du har en fågel där!

Så du definerar en fågel som något som lyser, är osynlig ett tag, rör sig extremt fort och inte innehar vingar?
2011-09-27, 00:52
Medlem
DasIljass avatar
Fågel? stjärnfall? Komet? (okej antagligen inte komet)

Finns massor av andra förklaringar
2011-09-27, 00:52
Medlem
DelGriffiths avatar
Ser ut som en ganska stor vit fågel dock för upplyst för att urskilja vingar men ändå innanför planen för att lysas upp av strålkastarna.
När den visar sig igen från bakom kvinnans huvud flyger den bortåt från strålkastarna och blir "osynlig".
2011-09-27, 00:53
Medlem
dinmammmas avatar
en vit fågel
2011-09-27, 00:54
Medlem
Nepposs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av InteLagom
Så du definerar en fågel som något som lyser, är osynlig ett tag, rör sig extremt fort och inte innehar vingar?

Nej inte precis.
På filmen ser man att objektet har vingar, är av vit färg och seglar lika fort som en fiskmås.

Inbillar mig också att fanskapet flaxar, men det kanske bara är jag.
Senast redigerad av Neppos 2011-09-27 kl. 00:57.
2011-09-27, 00:54
Medlem
InteLagoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av techman
Haha! Bästa kommentaren av snubben som filmar; "-You can clearly see it behind this bitch"

Jag vette fan, inte för att vara skeptisk men det ser lite ut som en fågel.

Japp jag tycker den också rör sig lite som en fågel. Men den känns lite för stor om man jämför med avståndet till den och avståndet till publiken. Sedan tycker jag också att den rör sig på tok för snabbt för att vara en fågel.
2011-09-27, 00:57
Medlem
cammos avatar
Det ser väl vilken idiot som helst att det är en fågel.
2011-09-27, 01:08
Medlem
phZss avatar
TS din jävla gris. Det är en fiskmås.
2011-09-27, 01:14
Medlem
det är en fågel ta hel skärm tryck pause play hela tiden så ser man att vingarna rör sig
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in