2004-12-09, 17:59
Medlem
TuXIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Förbud och förbud, jag tycker man skulle bli bannad om man särskriver rubriker, men det är aldrig någon som håller med mig.
Hahahaha... Du syftade väl inte alls på trådskaparen?

Citat:
Ursprungligen postat av wander
Ni som inte håller med mig kan ju genast svara på, vem hade ni hellre dödat om ni var tvungna, Kungen eller Drottningen?

Drottningen såklart. Hon är ju inte ens svensk.

Iofs, kungen skulle gått lika bra, han ska vara kung, fast kan inte ens läsa å skriva.
2004-12-09, 18:00
Medlem
Saters avatar
Håller med där, vissa trådskapare kunde lika gärna skapat en poll, men att förbjuda är väl att gå för långt.
2004-12-09, 18:02
Medlem
Citat:
Ni som inte håller med mig kan ju genast svara på, vem hade ni hellre dödat om ni var tvungna, Kungen eller Drottningen?
Får man inte välja båda?
2004-12-09, 18:05
Medlem
Ruskigbusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sater
Håller med där, vissa trådskapare kunde lika gärna skapat en poll, men att förbjuda är väl att gå för långt.

Som det är nu så kan bara mods i resp forum skapa en poll där. Andra får be om detta - och då kan ju en tråd vara ett sätt.
2004-12-09, 18:27
Medlem
Saters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ruskigbuss
Som det är nu så kan bara mods i resp forum skapa en poll där. Andra får be om detta - och då kan ju en tråd vara ett sätt.

Orättvist tycker jag
2004-12-09, 18:28
Medlem
Pellenezs avatar
Citat:

Helst båda, men om jag måste välja tar jag drottning.
2004-12-09, 19:27
Bannlyst
Citat:
trådar vars rubriker lyder

"hur många gillar att X?"

"vilken X är bäst?"

"vilken typ av X föredrar ni?"

Såna trådar känns något mer av en undersökning (istället för något givande), och undersökningar borde inte vara tillåtet enligt min mening. Men å andra sidan, så trivs många med att vara omedvetna test kaniner?

/Wander

Som jag ser det har du en poäng. Det är ofta den typen av trådar inte tillför ett dugg. Många av dessa trådar innehåller ingen som helst diskussion och många brukar ju låsas ganska snabbt.
2004-12-09, 20:09
Medlem
Memnoks avatar
Vissa sådana trådar har ju trots allt en viss funktion, om man t.ex. diskuterar vilket antivirusprogram man föredrar så kommer tråden att handla om fördelar och nackdelar med olika program. Nog så intressant i mina ögon i alla fall.

Jag tycker likt impie att särskrivningar i rubriken skall bestraffas hårt, varför inte med offentligt stegling?

För att svara på din andra fråga: Drottningen helt klart, irriterande dialekt som hon borde kunna ha slipat bort efter alla dessa år...
2004-12-10, 05:03
Medlem
PuzzelGirls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Vissa sådana trådar har ju trots allt en viss funktion, om man t.ex. diskuterar vilket antivirusprogram man föredrar så kommer tråden att handla om fördelar och nackdelar med olika program. Nog så intressant i mina ögon i alla fall.

Jag tycker likt impie att särskrivningar i rubriken skall bestraffas hårt, varför inte med offentligt stegling?

För att svara på din andra fråga: Drottningen helt klart, irriterande dialekt som hon borde kunna ha slipat bort efter alla dessa år...

Kanske också Brandväggarnas vara eller icke vara...

Tycker att vissa borde bli straffade av att de inte använder smilies...
Dock är särskrivningar mycket jobbigt/fult och ytterst irriterande!

Får dock hålla med dig på sista punkten M, dronningen - men helst ingen...
Eller var det för snällt för att skrivas här?
2004-12-10, 05:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok

Ni tar lättast upp kampen här

Tills dess bör vi fokusera på vad tråden egentligen handlar om.

Ser att några håller mig med, frågan är dock om det blir någon ändring på detta.

ps: Stegling som straffmetod avskaffades officiellt först på 1800-talet.
2004-12-10, 06:04
Medlem
M2ks avatar
En eloge, wander, för en betydligt snyggare avatar. Nu ser du ju riktigt mysig ut, jämfört med den tidigare H.A.-looken.
2004-12-10, 14:11
Medlem
De Larges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Förbud och förbud, jag tycker man skulle bli bannad om man särskriver rubriker, men det är aldrig någon som håller med mig.

Jag håller med dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in