Citat:
Ursprungligen postat av Fiskgjusen
Gå och shoppa tillsammans med henne och välj ut snygga kläder och boosta hennes självförtroende och köp kläderna åt henne. Som en överraskning
Typ "Nu får du shoppa med mig för 1000 kr, roligt va, oh snygg kjol, passar bra med de där skorna."
Typ "Nu får du shoppa med mig för 1000 kr, roligt va, oh snygg kjol, passar bra med de där skorna."Där är just en av grejerna. Vad bär tjejer under det kalla halvåret? Jag skulle aldrig kunna tänka mig att min flicka ska gå runt och frysa häcken av sig för att jag vill att hon ska se bra ut, kan man bära kjol utan att frysa ihjäl i dagens höst-/vinterväder?
Citat:
Ursprungligen postat av jetblack666
Hahaha ursäkta men jag tyckte detta var hysteriskt roligt, ser bilder framför mig
Nåväl, man kan ju tycka att hon bör tänka lite på vad hon har på sig om du bjuder henne på en fin restaurang åtminstone. Men om det var mig det handlade om skulle jag gärna velat höra det face to face och inte en massa smusslande hit och dit med att hinta att kläderna är fula. Sedan är det väl upp till henne själv att välja huruvida hon vill göra.
Du kan ju göra så att du tar reda på hennes klädesstorlek och köper ett plagg som du tycker är fint och ger till henne i present. Då måste hon ju använda det för annars kan ju du ta illa upp. Passa då på att ge henne fina kommentarer osv snuttegull så kanske hon hakar på tåget
Måste fråga, hur är hon klädd under hennes bjudningar?
Nåväl, man kan ju tycka att hon bör tänka lite på vad hon har på sig om du bjuder henne på en fin restaurang åtminstone. Men om det var mig det handlade om skulle jag gärna velat höra det face to face och inte en massa smusslande hit och dit med att hinta att kläderna är fula. Sedan är det väl upp till henne själv att välja huruvida hon vill göra.
Du kan ju göra så att du tar reda på hennes klädesstorlek och köper ett plagg som du tycker är fint och ger till henne i present. Då måste hon ju använda det för annars kan ju du ta illa upp. Passa då på att ge henne fina kommentarer osv snuttegull så kanske hon hakar på tåget

Måste fråga, hur är hon klädd under hennes bjudningar?
Senaste bjudningen var innan sommaren, då klädde hon sig hyfsat normalt(klänning i.o.m det varma vädret), det är nu under hösten hon gått över till en tusken raider. Sen dess har det inte varit några inbjudningar från hennes sida heller.