2011-09-27, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskgjusen
Gå och shoppa tillsammans med henne och välj ut snygga kläder och boosta hennes självförtroende och köp kläderna åt henne. Som en överraskning Typ "Nu får du shoppa med mig för 1000 kr, roligt va, oh snygg kjol, passar bra med de där skorna."

Där är just en av grejerna. Vad bär tjejer under det kalla halvåret? Jag skulle aldrig kunna tänka mig att min flicka ska gå runt och frysa häcken av sig för att jag vill att hon ska se bra ut, kan man bära kjol utan att frysa ihjäl i dagens höst-/vinterväder?

Citat:
Ursprungligen postat av jetblack666
Hahaha ursäkta men jag tyckte detta var hysteriskt roligt, ser bilder framför mig

Nåväl, man kan ju tycka att hon bör tänka lite på vad hon har på sig om du bjuder henne på en fin restaurang åtminstone. Men om det var mig det handlade om skulle jag gärna velat höra det face to face och inte en massa smusslande hit och dit med att hinta att kläderna är fula. Sedan är det väl upp till henne själv att välja huruvida hon vill göra.
Du kan ju göra så att du tar reda på hennes klädesstorlek och köper ett plagg som du tycker är fint och ger till henne i present. Då måste hon ju använda det för annars kan ju du ta illa upp. Passa då på att ge henne fina kommentarer osv snuttegull så kanske hon hakar på tåget

Måste fråga, hur är hon klädd under hennes bjudningar?

Senaste bjudningen var innan sommaren, då klädde hon sig hyfsat normalt(klänning i.o.m det varma vädret), det är nu under hösten hon gått över till en tusken raider. Sen dess har det inte varit några inbjudningar från hennes sida heller.
Citera
2011-09-28, 00:19
Medlem
Jag har inte själv sådana kläder, men gul tröja, tajta militärbrallor och kängor är väl inte så farligt? En vältränad kropp på det så har du väl fullpott?
Citera
2011-09-28, 00:40
Medlem
eXtremos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Jag har inte själv sådana kläder, men gul tröja, tajta militärbrallor och kängor är väl inte så farligt? En vältränad kropp på det så har du väl fullpott?
Beror ju på sammanhanget, vill man gå ut på en litet finare restaurang, gå på opera, är inbjudna på en mindre bjudning hos vänner så bör man anpassa klädseln därefter, detta för att visa respekt mot de andra människorna. Man kan faktiskt inte klä sig i "gul tröja, tajta militärbrallor och kängor" när man är på vissa ställen. Kanske fungerar det på restaurang Gyllene Måsen, men inte på de som ligger snäppet över.
Citera
2011-09-28, 00:53
Medlem
Knivig sits du! Jag vette tusan hur jag skulle göra om jag själv satt i din sits. Några andra här inne har sagt att TS ska ta med henne på en shoppingrunda men det kan ju även bli som så att hon då hittar andra gräsliga med skrikiga färger plagg i affären? (Kanske inte finns) men tänk om?

Eller, ni har båda två varit iväg på en shoppingrunda och när ni sedan är hemma så får ni en inbjudan till en restaurang och hon dyker upp i samma gamla fula trasor och du säger; "Men älskling, dina nya kläder som vi köpte då?" så kan svaret bli om du har otur "Jag tycker om dom här kläderna mycket bättre".
Citera
2011-09-28, 01:21
Medlem
Min flickvän har också rätt skumma kläder/färg-kombinationer :P Men jag låter henne ha det hon trivs med för det är då hon är sig själv och det är den tjejen jag älskar
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in