2011-09-26, 20:50
Medlem
District9s avatar
Go kväll Flashbackare!

Har ni någon erfarenhet med dessa tjejer? Jag finner dom OTROLIGT vackra och skulle gärna vilja träffa en. Har inte träffat på någon östeuropeiska tjej på flera år... den sista jag träffa var jag typ 15 och hon gick i min skola... blyg som jag var tog jag kontakt med henne via msn och när jag sa att jag tyckte om henne fick jag till svars att hon kände folk inom ryska maffian som skulle döda mig...

Diskutera era erfarenheter om dom! Jag finner dom vackra men väldigt psykiskt störda, kanske det också tänder mig lite ... Skulle vara kul att dejta en i högst ett år.. men inte längre än så. Dom är så jävla sexiga ARGH
Senast redigerad av District9 2011-09-26 kl. 21:38.
Citera
2011-09-26, 20:56
Medlem
Jag har varit ihop med en ryska. Hon var snäll och hade en sexig dialekt.
Dock är dom ganska tråkiga, lugna. Men annars inget fel på dom.
Citera
2011-09-26, 20:57
Medlem
ekkers avatar
har inga erfarenheter, men skulle gärna skaffat mig med en rysk tjej om jag vore singel
Citera
2011-09-26, 21:13
Medlem
District9s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Andiders
Jag har varit ihop med en ryska. Hon var snäll och hade en sexig dialekt.
Dock är dom ganska tråkiga, lugna. Men annars inget fel på dom.

Måste säga att jag också finner deras dialekt sexigt , gillar nog alla exotiska dialekter
Citera
2011-09-26, 21:15
Medlem
SmileuronTVs avatar
min erfarenhet är att Ryska tjejer överlag är "golddiggerz", men om det klassas som "psykisk störning" vet jag icke. Polska tjejer är är tacksamma och villiga, och är "äktenskapsmaterial" och någon du kan visa opp för mamma. Generellt för öst-tjejer är ett de ger skenet av att vara pantade, men är eg. oerhört smarta och intelligenta. Dessutom tar de hand om sitt utseende, vilket inte svenska tjejer gör i samma utsträckning.
Citera
2011-09-26, 21:54
Medlem
Jag har mycket erfarenhet av dessa kvinnor, då jag själv är ryska. So let me get something straight: Vi är inte alla "golddiggers", trots att det finns många sådana. Inte heller bryter alla med en sexig dialekt om vi bor här. Ryska tjejer kan vara exakt som vilken svensk som helst, MEN.. de ryska tjejerna jag vet (inklusive mig själv) är väldigt tacksamma, lydiga och fina att vila ögonen på.

Leta på! Du kommer att få god mat, bra sex och ett rent hem. Promise!
Citera
2011-09-26, 22:21
Medlem
SmileuronTVs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dirtee
TXT Du kommer att få god mat, bra sex och ett rent hem. Promise!

God mat? Jo om man gillar grytor och stuvningar isf. Men i övrigt har du säkert rätt. Har fått känslan av att öst-tjejer inte blivit lika intutade i feminism som våra svenska tjejer, utan att ni vågar vara kvinnor och tjejiga "fullt ut" på ett positivt sätt utan att skämmas. Däremot är ryskor ofta väldigt svartsjuka imo
Citera
2011-09-26, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SmileuronTV
God mat? Jo om man gillar grytor och stuvningar isf. Men i övrigt har du säkert rätt. Har fått känslan av att öst-tjejer inte blivit lika intutade i feminism som våra svenska tjejer, utan att ni vågar vara kvinnor och tjejiga "fullt ut" på ett positivt sätt utan att skämmas. Däremot är ryskor ofta väldigt svartsjuka imo

Ja, för grytor och stuvningar är det enda vi kan? haha
Så sant som du säger.. Tycker att feminismen här (som jag ändå vuxit upp med) är på tok för överdriven. Vi behöver inte mer plats.. Och svartsjuka vet jag inget om. Aldrig varit det själv.
Citera
2011-09-26, 22:37
Medlem
jag är själv gift med en ryska, vi träffades här i sverige och hon är en helt underbar tjej/kvinna, men tyvärr är det så att det finns gott om ryskor i hennes bekatskap som jag skulle deffinera som goldigers,
och av hennes kompisar är det bara 2-3 stycken som jag skulle överväga att koppla ihop med någon av mina singelkompisar.

ps ang matlagning nu när frugan börjat lära sig vad jag gillar och inte gillar för mat är det ofta god mat =)
Citera
2011-09-26, 23:02
Medlem
Rifter666s avatar
Citat:
Jag har mycket erfarenhet av dessa kvinnor, då jag själv är ryska. So let me get something straight: Vi är inte alla "golddiggers", trots att det finns många sådana. Inte heller bryter alla med en sexig dialekt om vi bor här. Ryska tjejer kan vara exakt som vilken svensk som helst, MEN.. de ryska tjejerna jag vet (inklusive mig själv) är väldigt tacksamma, lydiga och fina att vila ögonen på.

Singel??
Citera
2011-09-26, 23:32
Medlem
cold17s avatar
Citat:
Ryska tjejer kan vara exakt som vilken svensk som helst, MEN.. de ryska tjejerna jag vet (inklusive mig själv) är väldigt tacksamma, lydiga och fina att vila ögonen på.

Tycker du inte att dom rysska brudar som bor i Sverige leker/blir exakt som dagens svenskor? Måste man åka till Ryssland för att träffa dom du beskriver?
Citera
2011-09-27, 11:24
Medlem
Gradozs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cold17
Tycker du inte att dom rysska brudar som bor i Sverige leker/blir exakt som dagens svenskor? Måste man åka till Ryssland för att träffa dom du beskriver?

Alla tjejer i Sverige blir "svenskiga", d.v.s spelar fina och har näsan i vädret. Man måste alltså spela de, för att få nån chans att nosa mellan benen på de.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in