• 2
  • 3
2004-12-11, 23:51
Bannlyst
2c-i skall vara stark, om den är laglig vet jag inte!
Citera
2004-12-12, 02:42
Medlem
Kryptos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hemoglobin
2c-i skall vara stark, om den är laglig vet jag inte!

Den är inte laglig sen 1 mars 2004!

Källa: http://www.fhi.se/templates/page____1361.aspx
Citera
2004-12-12, 05:31
Medlem
När tråden ändå handlar om RC's så har jag en liten fråga.

Dessa RC's som blev narkotikaklassade/blev olagliga, är dessa fortfarande RC's eller är dessa nu klassade dom äkta narkotika? Jag har för mig att de säljs som research chemicals bara för att polisen inte ska ha något att säga.

Endast kört en naturprodukt ett fåtal gånger, närmare bestämt Hawaiian Baby Woodrose (HBW). På 10 st frön blev jag helt sjuk i huvudet. Hade värsta sjuka tankarna i huvudet och när musiken (Shpongle) blev alltför intensiv och skrämmande blev jag så skraj att jag inte vågade gå in på toaletten eftersom jag trodde det stod nån hemsk gubbe där inne.

Rummet gungade skönt hela tiden också! På 5 st blir jag helt skön i kroppen, en zombie-feeling blandat med sköna kittlingar i kroppen. Härligt att ta en mysig kväll tillsammans med en bra film.
Citera
2004-12-12, 13:00
Bannlyst
Klassas ju sokm narkotika direkt, sedan är ju aldrig naturprodukter RC!!! men det kanske du visste!
MVH J
Citera
2004-12-12, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Baldamenti
hur van är du vid halucinogena droger?
ska nämligen beställa själv för första gången, har aldrig testat något liknande, dvs. halucinogent.

testat lite, mer inne på lugnande saker.

men om man säger såhär, effekten varar lite för länge för min smak.
till slut vill man bara att det ska vara över.
kommer ihåg att min uppfattning av ljud också ändrades och jag kunde inte känna vad som var kallt eller varmt
Citera
2004-12-13, 15:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hemoglobin
Klassas ju sokm narkotika direkt, sedan är ju aldrig naturprodukter RC!!! men det kanske du visste!
MVH J

Det är ju inte totalt sant, när methkatinon sålts som RC har det förekommit både extrakt från Khat och syntetiserat. Likadant med yohimbinehydroklorid tror jag. Men främst menar man ju tryptaminer och fenetylaminer som inte blivit klassade än jo.
Citera
2004-12-13, 22:33
Bannlyst
Jamen metkatinon är ju inte helt organisk! Jag syftade då på växter och des delar!
peace mannen!
MVH J
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här