2011-09-25, 21:57
Medlem
Hej kära flashbackare.

Nu är det så att jag fick min mobil i brevlådan för två dagar sedan då den gled ur min ficka och försvann, sedan hade någon vänlig själ lämnat in den och polisen fick tag på den och skickade den till mig, tack och lov!

Nu vet jag inte om det är relevant med mitt problem eller ej, men det kanske är bäst att ni vet hela historien.

Innan mobilen försvann hade jag inga som helst problem med att ta mig in i Android Market och tanka hem en skön app eller liknande. Nu är det dock som så att varje gång jag försöker trycka upp android market så kommer detta upp:

"Inloggning för Google. Du angav fel lösenord eller så har kontot ändrats. Ange lösenordet igen"

När jag knappar in mitt lösenord (vilket jag är säker på att den är rätt) så står det

"Ett nätverksfel uppstod när du försökte logga in på ********@gmail.com. Försök igen eller klicka på bakåtknappen om du vill avbryta."

Så jag provade att kontrollera syncen till mina accounts, och just där verkar problemet finnas.

"Det är för närvarande problem med synkronisering. Det fungerar igen om en stund." står det, och min mobil vill inte synkronisera till varken facebook eller google.

Har en Samsung Galaxy S.

Hoppas att beskrivningen var detaljerad nog för er att förstå!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in