2011-09-25, 21:28
Medlem
FiskebackarNs avatar
Jag har bestämt mig för att spendera min fritid på att bygga gratis appar till Iphone.
Jag behöver din hjälp med förslag på appar som jag kan bygga,gärna något simpelt men ändå väldigt användbart. Jag lär mig fortfarande programmering, men jag tror mig ändå ha ett litet hum om detta.
Citera
2011-09-25, 21:32
Medlem
fashions avatar
nyckel hittare
Citera
2011-09-25, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FiskebackarN
Jag har bestämt mig för att spendera min fritid på att bygga gratis appar till Iphone.
Jag behöver din hjälp med förslag på appar som jag kan bygga,gärna något simpelt men ändå väldigt användbart. Jag lär mig fortfarande programmering, men jag tror mig ändå ha ett litet hum om detta.

Idag finns nästan apps till allt som man behöver i det vardaliga livet, tycker du antingen ska satsa på en spelapp då kan den lätt bli populär ifall den funkar bra och är rolig.

Eller så väntar du till nått nytt kommer och är snabb med en app till det. Tex, en app till ett spel som Battlefield 3 eller Skyrim (två stora datorspel som snart släpps ifall du inte är så insatt).
Citera
2011-09-25, 22:52
Medlem
hoomiiis avatar
Citat:

En app som visar vilken operatör man ringer till vore nice
Citera
2011-09-25, 23:17
Medlem
FiskebackarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hoomiii
En app som visar vilken operatör man ringer till vore nice

Väldigt bra förslag, även ganska enkelt att lösa för min del
Citera
2011-09-26, 01:57
Medlem
herrlustigs avatar
Citat:
Väldigt bra förslag, även ganska enkelt att lösa för min del
Nu vart jag nyfiken. Hur löser man det? Hur får du fram vilken operatör det är?

Väldigt smart app som jag tror många skulle använda
Citera
2011-09-26, 02:38
Medlem
http://www.swedroid.se/forum/53115-app-sok-operator-app-att-ta-reda-pa-vilken-operator-din-kompis-har-mm.html

kapow! där kan du hitta lite inspiration hur man gör osv?
Citera
2011-09-26, 02:44
Medlem
truperts avatar
En app som kör direkt mot operatörernas servrar så du vet att det ska ringa innan det ringer!
För att utveckla idén med operatören hos kompisen, så visa den aktuella kostnaden för samtalet.
Citera
2011-09-26, 04:26
Medlem
morons avatar
Appen "vem ringde" vet jag finns till android,men borde väl finnas även på app-store.

Appen är nyligen uppdaterad med tjänsten "sök operatör mot pts"
Citera
2011-09-26, 04:57
Medlem
cerns avatar
En spelapp ska du satsa på givetvis. Kanske någon emulator som gör att man kan spela PC-spel direkt på iphone? DOOM och Duke Nukem 3D blev ju lyckat på iphone tycker jag.
Citera
2011-09-26, 04:58
Medlem
truperts avatar
Pokemon-liknande spel slår garanterat!
Citera
2011-10-09, 16:41
Medlem
FiskebackarNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrlustig
Nu vart jag nyfiken. Hur löser man det? Hur får du fram vilken operatör det är?

Väldigt smart app som jag tror många skulle använda

Det får jag fram genom en nuvarande tjänst där man kan söka efter ett telefonnummers operatör.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in