2011-09-25, 11:45
Medlem
scarlots avatar
Hängtuttar är väl tuttar som hänger? Sen finns det ju såklart mer hängiga, och mindre hängiga. Jag anser väl att dom är hängiga, när bröstvårtorna närmar sig i höjd med bröstens undersida/nedre delen.
Citera
2011-09-25, 11:50
Medlem
pyro860s avatar
I filmen Breast Men från 1997 deffinierar en kvinna hängbröst när man kan ha en penna under bröstet så att den blir kvar när man släpper bröstet.

Om det stämmer vet jag icke!
Citera
2011-09-25, 13:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleYeller
Mina bedömningsinstinkter svarar inte på tecknade bilder, tyvärr. Jag går på rena animaliska lustar i såna här frågor, dessa vaknar inte av det här och då blir jag plötsligt beroende av mitt intellekt för att bedöma sånt som mitt djur-jag brukar hantera. Svårt.

Citat:
Ursprungligen postat av Tobbebobbe0
Brösten ska liksom bara stå ut, de ska inte börja vid 1,50 och sluta vid 1,45. Ju större bröst desto mer häng blir det.

Citat:
Ursprungligen postat av scarlot
Hängtuttar är väl tuttar som hänger? Sen finns det ju såklart mer hängiga, och mindre hängiga. Jag anser väl att dom är hängiga, när bröstvårtorna närmar sig i höjd med bröstens undersida/nedre delen.

Här kommer bilder på riktiga tuttar så att ni kan förstå bättre vad jag menar med bröst som sitter "längre ner" än fasta, utan att "ligga mot kroppen", de pekar fortfarande utåt, bara det att de inte är runda:

1.
http://www.avantmedicalgroup.co.uk/uploads/image/picture-results/Breast%20enlargement/breast%20augmentation%2025%20be.jpg

2.
http://us.123rf.com/400wm/400/400/jackf/jackf0901/jackf090100131/4229661-beauty-female-breast-on-black-background-low-key.jpg

Citat:
Ursprungligen postat av pyro860
I filmen Breast Men från 1997 deffinierar en kvinna hängbröst när man kan ha en penna under bröstet så att den blir kvar när man släpper bröstet.

Om det stämmer vet jag icke!

Precis. Om man kollar på bilderna 1 och 2 så finns det inte en chans att de skulle kunna klämma fast några pennor.

Jämför med dessa, som onekligen hänger:

3.
http://classicruby.files.wordpress.com/2010/05/saggy-boobs-lindsay.jpg

Här är nånting mitt emellan. De kan förmodligen klämma fast en penna, men är ändå fylligare och pekar utåt mer än de två första bilderna:

4.
http://www.realself.com/files/images/Mar2125-46319.JPG

Har ni fått klarhet i vad jag beskrev i trådstarten?
Citera
2011-09-25, 17:55
Medlem
scarlots avatar
Ja, du beskrev det ju ganska så bra. Iaf när det gäller vad jag anser vara hängtuttar eller inte.
Citera
2011-09-25, 18:27
Medlem
SummerWines avatar
Nummer 4 i ditt föregående inlägg är inte hängtuttar i min mening.
Citera
2011-09-25, 18:33
Medlem
endymions avatar
Skulle säga att 3an är hängsulor. Dom andra helt ok.
Citera
2011-09-25, 20:08
Medlem
Lite trist att det är så få som svarar fast det är över tusen pers som spanat in tråden. Kom igen nu! Jag vet att ni som läst tråden har nåt att komma med. Ju bredare åsiktsfält desto roligare att diskutera.
Citera
2011-09-25, 20:17
Medlem
Tuttar hänger mer eller mindre tillslut.

Det säger sig lite självt.

Men det man i dagligt tal menar med hängtuttar är oftast taxöron o tuttar som har brist på innehåll, där det är mest skinn som hänger ner.

Ett par fylliga tuttar, som hänger lite är det nog ingen som direkt klassar som hängtuttar..

Dock är detta en sak per definition.
Mitt X tyckte jag hade hängtuttar!
Jag får inte fast en penna under mina, men dom var ju inte helrunda som siiilisar
Så ja han levde nog i en liten drömvärld, stackarn har nog fått se massa riktiga tuttar nu, vill inte ens veta vilka drömmar dom spräkte

Nu är det ju så att man kan ha stora tuttar och klassas som hängtuttar ändå, men det är oftast när man har som tyngder längst nere i tuttarna och dom är tomma däruppe.
Om någon hänger med i vad jag menar?

Så har iallafall jag summerat dom flestas tycken.
Citera
2011-09-25, 20:37
Medlem
houdsson5s avatar
Allt det här känns lite väl över ambitiöst och över analyserat. Allt beror på tjejen, hennes kroppsform och storlek på tuttar med mera.
Personligen kan jag tycka de är jävligt sexigt på vissa och på andra inte.
Citera
2011-09-26, 02:58
Medlem
OleYellers avatar
Av bilderna du postade så är det bara Lohan-tösens (bild 3) bröst som jag skulle beskriva som hängtuttar. Varken hon eller brösten ser ut att må bra där. Ätstörningar alt. drogproblem=inte bra för brösten.
Citera
2011-09-26, 15:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
[b]
Frågan: Vad har du för kriterier för att ett par bröst ska kallas "hängiga"? Är det att de faktiskt hänger som är grejen (tänk på det där med att klämma fast pennor under)? Eller räcker det med att de helt enkelt sitter längre ned på bröstkorgen än ungdomliga fasta bröst?

En intressant fråga, men som konstaterats lite av en smakfråga. Min första tanke var att bröst som liknar ett par strumpor med en boll längst ner klassas som hängbröst. Men jag har sett sådana bröst som ändå sett bra ut, så då faller poängen med att kalla dem hängbröst. För att kalla det hängbröst/hängtuttar har väl ändå något negativt i sig?
Det jag har funderat mycket på är något som nämndes, det att bröst kan börja olika högt upp på bröstkorgen. En del tjejer kan ha bröst som börjar högt och ser upptryckta ut, utan att ha bh på sig. Medans bröst som börjar längre ner kan se hängiga ut trots att de inte hänger, bara för att de slutar så långt ner. Sedan det faktum att en bh kan göra så stor skillnad med brösten, det finner jag både fascinerande och irriterande
Svarade jag på frågan eller blev det bara svammel?
Citera
2011-11-27, 17:45
Medlem
JabbaJabbas avatar
Bilderna du bifogat är ju inga direkta hängtuttar, Lindsey Lohans är ju hängiga dock!

Min tjej har hängbröst..... tycker jag iaf. Hon har tydliga veck under brösten som tröjan gärna fastnar under om hon inte har bh. Man kan tex få upp fingrarna under... hon blir väldigt svettig under om hon rider mig...... mm mm. Visst hon har C-kupa så det är väl naturligt

Det är hängtuttar tycker jag!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in