2011-09-25, 00:15
Medlem
Hej där!

Tänkte höra med er killar, vad ni tycker om att använda en dildo på eran tjej.
Är det något ni går igång på?
Något ni inte vill använda, varför?

Tycker ni att det är en självklar del i sexakten, eller känner ni att den inte har något där att göra?

Jag älskar att ha dildon med i spelet, meen fick jag lov att välja riktig kuk eller dildo, skulle valet vara enkelt. Kuken självklart.
Citera
2011-09-25, 00:17
Medlem
PowerToThePeoples avatar
Omväxling är alltid kul, däremot om det sker lite då och då och ej vid upprepade tillfällen.
Har inga problem med sexleksaker när det kommer till tjejen, allt ifrån dildos till doftande oljor går hem hos mig i alla fall. Usch och fy, låter som en kontakt annons men jag hoppas du fick poängen.
Citera
2011-09-25, 00:18
Medlem
Jag är imot sexleksaker överhuvudtaget. Både för killar och tjejer, vet inte varför men tycker det är sjukt avtändande!

Skulle helt serriöst dumpa en brud om jag visste att hon lekt med en dildo, Vibrator är mer ok iallfalll.
Citera
2011-09-25, 00:22
Medlem
Fettopappas avatar
Jag är tjej och avskyr när en kille drar fram en dildo. Kuken är ju tio gånger bättre!
Citera
2011-09-25, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronstek
Hej där!

Tänkte höra med er killar, vad ni tycker om att använda en dildo på eran tjej.
Är det något ni går igång på?
Något ni inte vill använda, varför?

Tycker ni att det är en självklar del i sexakten, eller känner ni att den inte har något där att göra?

Jag älskar att ha dildon med i spelet, meen fick jag lov att välja riktig kuk eller dildo, skulle valet vara enkelt. Kuken självklart.

Sexleksaker känns som overkill/överfejkat. Typ som vissa brudar i fejkade porrfilmer.
Det känns liksom så onaturligt. För planerat och för, ja.. Som ett planerat rollspel, avtändande helt enkelt. Ett rollspel skulle enbart vara tändande för min del om man intog roller den andra partner finner attraktiva och tändande utan att förvarna den andra om det. Då blir det mer verkligt. Mer naturligt.

Det finns mycket att utforska , många platser att ha sex på, flera tusentals olika ställningar att testa som gör det hela spännande så en dildo är nog uteslutet för min del. Det skulle dessutom kännas som att jag på något sätt kränkte killen, hans talang och hans kuk genom att använda en dildo eller låta honom använda en på mig. Hans kuk duger mer än väl!

Däremot skulle jag mer än gärna vilja använda det tillsammans med en annan tjej och på en annan tjej. Gärna en starpon och en massa andra sexleksaker. ENDAST DÅ skulle det bli aktuellt med en massa leksaker. För det är mer sexigt och spännande.
Citera
2011-09-25, 00:40
Medlem
KalGustfXVIs avatar
Skithäftigt att trycka in en domkraft i tjejen o se henne vrida sig av upphettsning. Känna motståndet i hålet o hur långt in hon vill ha den. En rabbit brukar vara populärast men visst e det lite no-no.
Citera
2011-09-25, 00:41
Medlem
TheGamers avatar
Kanske inte varje gång, men för att göra sexet lite speciellt ibland så skulle jag inte säga nej så länge det är förspel och jag slipper ha den i mig på något sätt.

Allt kan testas en gång, dock ska man inte utnyttja den "regeln" för långt
Citera
2011-09-25, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Allt kan testas en gång, dock ska man inte utnyttja den "regeln" för långt ;)
En gång? Det ska vara tre gånger. Första gången tar hand om chocken, den andra ger en chans att känna efter och den tredje att tycka om det och vilja ha mer. :)

"Leksaker" (dildo, plugg, piska, kanyler, rep, bojor, usw usw) används i olika utsträckning i mina olika sexliv. Både jag och flickvännen är kåta som fan på DP och jag har bara en kuk. Jag tycker om att höra henne stöna av vaginal/anal penetration när hon tar min kuk djupt i halsen. ...det finns gott om situationer som helt enkelt kräver en insats av döda ting för att alla ska vara nöjda och glada.
Citera
2011-09-25, 02:00
Medlem
TheGamers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aitch-three
En gång? Det ska vara tre gånger. Första gången tar hand om chocken, den andra ger en chans att känna efter och den tredje att tycka om det och vilja ha mer.

Vissa lär sig snabbt

Men att använda sexleksaker är ju inget fel, så länge det är skönt och man trivs med det så varför inte?
Citera
2011-09-25, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettopappa
Jag är tjej och avskyr när en kille drar fram en dildo. Kuken är ju tio gånger bättre!
Med tanke på din signatur låter det som att du är väldigt stolt över att ha en fitta.

God natt
Citera
2011-09-25, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheGamer
Vissa lär sig snabbt

Men att använda sexleksaker är ju inget fel, så länge det är skönt och man trivs med det så varför inte?
Mmm, men ibland är första intrycket "tycker inte om", därför provar man tre gånger.

Varför inte? Den frågan ska du inte ställa till mig. Här finns säkert prylar motsvarande två flyttlådor.
Citera
2011-09-25, 02:22
Medlem
ZlatanManias avatar
Tycker bara att det är sjukt onödigt att pulla/ använda dildo när man står där med världens ståkuk och bara vill köra in den.. förut skröt folk om att dom hade pullat en tjej. Det man tänkte vara ju: Är du helt dum i huvet?!
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in