Citat:
Ursprungligen postat av Smultronstek
Hej där!
Tänkte höra med er killar, vad ni tycker om att använda en dildo på eran tjej.
Är det något ni går igång på?
Något ni inte vill använda, varför?
Tycker ni att det är en självklar del i sexakten, eller känner ni att den inte har något där att göra?
Jag älskar att ha dildon med i spelet, meen fick jag lov att välja riktig kuk eller dildo, skulle valet vara enkelt. Kuken självklart.
Sexleksaker känns som overkill/överfejkat. Typ som vissa brudar i fejkade porrfilmer.
Det känns liksom så onaturligt. För planerat och för, ja.. Som ett planerat rollspel, avtändande helt enkelt. Ett rollspel skulle enbart vara tändande för min del om man intog roller den andra partner finner attraktiva och tändande utan att förvarna den andra om det. Då blir det mer verkligt. Mer naturligt.
Det finns mycket att utforska , många platser att ha sex på, flera tusentals olika ställningar att testa som gör det hela spännande så en dildo är nog uteslutet för min del. Det skulle dessutom kännas som att jag på något sätt kränkte killen, hans talang och hans kuk genom att använda en dildo eller låta honom använda en på mig. Hans kuk duger mer än väl!
Däremot skulle jag mer än gärna vilja använda det tillsammans med en annan tjej och på en annan tjej. Gärna en starpon och en massa andra sexleksaker. ENDAST DÅ skulle det bli aktuellt med en massa leksaker. För det är mer sexigt och spännande.