2011-09-24, 18:31
Medlem
Jag köpte precis ett packet Black Devil svart, och förväntade mig godsmak men det smakar inget?
Har provat förr och de smakar choklad / vanilj men dessa smakar förfan inget speciellt, rökte 3 cigg för att se om det bara var de första men nej..
Jag är inte direkt en rökare, bara feströker bara och de här skulle ju med på fest men vet någon vad problemet är?
Diskussion: vad brukar du röka förövrigt?
Citera
2011-09-24, 18:34
Medlem
3-Negrer-Med-Kedjas avatar
Grå är choklad och svart vanilj, och smaken är på filtret och inte tobaken.
Citera
2011-09-24, 18:36
Medlem
Cannabias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojke123456
Jag köpte precis ett packet Black Devil svart, och förväntade mig godsmak men det smakar inget?
Har provat förr och de smakar choklad / vanilj men dessa smakar förfan inget speciellt, rökte 3 cigg för att se om det bara var de första men nej..
Jag är inte direkt en rökare, bara feströker bara och de här skulle ju med på fest men vet någon vad problemet är?
Diskussion: vad brukar du röka förövrigt?

slicka på din läppar
röker inte längre
Citera
2011-09-24, 18:37
Medlem
Jag har slickat på mina läppar, och jag vet att smaken sitter i filtret, men det smakar fortfarande inget speciellt, men de luktar däremot gott.
Citera
2011-09-24, 18:39
Medlem
Cannabias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojke123456
Jag har slickat på mina läppar, och jag vet att smaken sitter i filtret, men det smakar fortfarande inget speciellt, men de luktar däremot gott.

du kan ha fått något exemplar som har blivit feltilverkat antagligen.
Om de står en hemsida på paketet gå in där sen kontakta oss och skriv ett mail till dom
Citera
2011-10-02, 12:10
Medlem
HestenAgdas avatar
Nej, det är så, Det är bara Black Devil Choklad som har smak på filtret (Socker). Den med vanilj är typ blandat med lite lite vanilj på nåt sätt, men håller med dig, känner knappt nån skillnad på vanilj och vanliga. Därför väljer jag choklad!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in