Jag köpte precis ett packet Black Devil svart, och förväntade mig godsmak men det smakar inget?
Har provat förr och de smakar choklad / vanilj men dessa smakar förfan inget speciellt, rökte 3 cigg för att se om det bara var de första men nej..
Jag är inte direkt en rökare, bara feströker bara och de här skulle ju med på fest men vet någon vad problemet är?
Diskussion: vad brukar du röka förövrigt?
Jag köpte precis ett packet Black Devil svart, och förväntade mig godsmak men det smakar inget?
Har provat förr och de smakar choklad / vanilj men dessa smakar förfan inget speciellt, rökte 3 cigg för att se om det bara var de första men nej..
Jag är inte direkt en rökare, bara feströker bara och de här skulle ju med på fest men vet någon vad problemet är?
Diskussion: vad brukar du röka förövrigt?
Jag har slickat på mina läppar, och jag vet att smaken sitter i filtret, men det smakar fortfarande inget speciellt, men de luktar däremot gott.
du kan ha fått något exemplar som har blivit feltilverkat antagligen.
Om de står en hemsida på paketet gå in där sen kontakta oss och skriv ett mail till dom
Nej, det är så, Det är bara Black Devil Choklad som har smak på filtret (Socker). Den med vanilj är typ blandat med lite lite vanilj på nåt sätt, men håller med dig, känner knappt nån skillnad på vanilj och vanliga. Därför väljer jag choklad!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!