Citat:
Ursprungligen postat av
Ritinkin
Samtliga du listar är ganska så fräscha, sportiga dofter. Möjligtvis att Rochas är lite tyngre i sin utformning. La Nuit de L'homme är bra för kvällen, men även en populär doft. Så risken är väl stor att någon annan även bär samma på krogen.
Mja fast La Nuit L'Homme har jag inte hört så mycket om. Ingen top3 mans parfym iaf som nästan alla bär på. Jag försöker hålla mig borta från AdG, million, Le Male....
Har föresten testat både Dior Homme och Dior Homme Intense som jag hade höga förhoppningar på, men ingen av dem var något som jag tyckte om. Intense speciellt har en väldigt kraftig doft som jag förstår att många ska gilla och ska ge mycket komplimanger, men jag tyckte bara det var en stark udda doft som inte alls passar mig. orginalversionen var bättre.
Har också testat dolce gabbana the one. Inget speciellt alls, ganska söt och ointressant om jag minns rätt.
Chanel allure homme doftade ganska gott, men stack inte ut alls. Väldigt mild doft. Det är därför jag tänkte ge mig på sportversionen.
Jag tycker förövrigt att AdG luktar gott, men pga populariteten och att kompisar har den också så håller jag mig borta.
Läste att Paris Hilton Just me for men ska vara lite lik AdG. Och den har fått bra kritik av det jag läst också. Därför jag är lite sugen på att testa :P Har du testat den?