2013-01-02, 21:19
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MercedesBenzSwe
Någon som var man kan beställa provdofter? .7 ml. Är det 7 ml?
Nej det är 0.7 ml. Luckyscent.com är det bästa stället att beställa prover från, och finns de inte där finns de antagligen på theperfumedcourt.com.
Citera
2013-01-02, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av irrbloss
Nej det är 0.7 ml. Luckyscent.com är det bästa stället att beställa prover från, och finns de inte där finns de antagligen på theperfumedcourt.com.
Misstänkte att det var så. Tack.
Citera
2013-01-02, 23:13
Medlem
nickeh84s avatar
Jag är världens amatör när det gäller parfym.. Om man har en parfymflaska utan "spray"-funktion, hur mycket ska man då använda och vart och hur ska man applicera parfymen? Vet att det beror på hur stark doft det är såklart hur mycket man ska använda, men vore tacksam för lite tips angående detta.
Citera
2013-01-03, 12:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nickeh84
Jag är världens amatör när det gäller parfym.. Om man har en parfymflaska utan "spray"-funktion, hur mycket ska man då använda och vart och hur ska man applicera parfymen? Vet att det beror på hur stark doft det är såklart hur mycket man ska använda, men vore tacksam för lite tips angående detta.
Antar att det är nån form av "splash"? eller kanske en "roll on"? Har faktiskt ingen aning gällande dessa då jag aldrig provat själv.
Citera
2013-01-03, 16:02
Medlem
Har märkt en konstig sak nyligen. Dior Homme Intense brukade vara tillgänglig på många olika svenska internet sidor, i alla storlekar (50, 100, 150)
Men nu har alla försvunnit.. Det är endast Vivamondo som har den, som förövrigt är den dyraste sidan jag någonsin skådat!

Riktigt konstigt tycker jag. För 3 veckor sedan hittade jag en flaska Dior Homme Intense 150 ml för 799 kr på flera trovärdiga svenska sidor, men nu verkar bara Vivamondo ha den, för otroliga 1300kr. Någon som vet vad som hänt exakt? Verkar lite för konstigt, i och med att det var så många som just hade den, för ett tag sedan.
Citera
2013-01-03, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fragsforyou
Har märkt en konstig sak nyligen. Dior Homme Intense brukade vara tillgänglig på många olika svenska internet sidor, i alla storlekar (50, 100, 150)
Men nu har alla försvunnit.. Det är endast Vivamondo som har den, som förövrigt är den dyraste sidan jag någonsin skådat!

Riktigt konstigt tycker jag. För 3 veckor sedan hittade jag en flaska Dior Homme Intense 150 ml för 799 kr på flera trovärdiga svenska sidor, men nu verkar bara Vivamondo ha den, för otroliga 1300kr. Någon som vet vad som hänt exakt? Verkar lite för konstigt, i och med att det var så många som just hade den, för ett tag sedan.
Slutsåld då det varit jul, kanske. Skicka ett mail till respektive kundtjänst och fråga.
Citera
2013-01-03, 21:10
Medlem
watson6669s avatar
Citat:

Chepsmells har 100 ml för ca 630 kr.
Citera
2013-01-04, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av watson6669
Chepsmells har 100 ml för ca 630 kr.
Tack!
Citera
2013-01-04, 04:56
Medlem
nickeh84s avatar
Citat:
Antar att det är nån form av "splash"? eller kanske en "roll on"? Har faktiskt ingen aning gällande dessa då jag aldrig provat själv.

Ingen aning vad det kallas men det är inte roll on utan bara en normal liten parfymflaska fast utan spray.
Citera
2013-01-04, 12:18
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ingen aning vad det kallas men det är inte roll on utan bara en normal liten parfymflaska fast utan spray.
Är det inte en cologne (EdC)? En kork och sen är det öppet hål så att säga, det är väl tänkt att man ska hälla på fingrarna och sen "dutta" på kinderna och halsen, typ?
Citera
2013-01-04, 18:44
Medlem
Kumhos avatar
Citat:
Tror att dom kallas för splash, har en flaska men då jag inte kommer överens med den typen så köpte jag en tom flaska med spray och hällde över.
Annars är det bara att hälla ut i handen och applicera.
Mängden är lika svårt eller lätt som med spray, bara att prova sig fram.
Citera
2013-01-05, 00:35
Medlem
nickeh84s avatar
felpost
Senast redigerad av nickeh84 2013-01-05 kl. 00:44.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in