2012-12-02, 00:24
Medlem
watson6669s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lezap
jag skiter väll i va ni tycker om priserna, jag snackade om äkta varor, vet ni om nordicfeel har äkta varor skriver dom de? kan va därför priserna är högre på canpea.se eftersom de är äktavaror.¨

ps jag köper inget billigt skit!

Fortsätt du att betala ockerpriser medans vi andra handlar till helt andra priser, det vill säga lägre och även de produkterna är äkta.
Citera
2012-12-02, 00:29
Medlem
Någon som köpt något trevligt på sistone? Skall ni unna er något extra trevligt i julklapp till er själva? Var har vi att se fram emot inför parfymåret 2013?

Jag har hört att Louis Vuitton skall släppa en herrdoft (Jacques Cavallier står bakom), deras första någonsin, tydligen. Det kan helt klart bli intressant.
Citera
2012-12-02, 00:43
Medlem
Den här sidan har äkta parfymer priserna är bra också , köpte en channel parfym som jag ska ge tjejen i julklapp.
www.parfymhandlaren.se
Varför betala de hutlösa affärspriserna?
Citera
2012-12-02, 00:55
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Någon som köpt något trevligt på sistone? Skall ni unna er något extra trevligt i julklapp till er själva? Var har vi att se fram emot inför parfymåret 2013?

Jag har hört att Louis Vuitton skall släppa en herrdoft (Jacques Cavallier står bakom), deras första någonsin, tydligen. Det kan helt klart bli intressant.
Jag har 6 parfymer, tillräckligt för dom flesta, men man vill fortfarande ha fler, det har nästan blivit lite av ett intresse på sätt och vis. Dessutom Ibland kan man sitta och bara dofta på sina handleder

Dock tror jag inte på nischerna då det helt enkelt är för dyrt, jag är inte tillräckligt rik för att kunna lägga ut 1000+ på flera nischdofter.. .då köper jag hellre en storbildstv eller nåt

Folk får gärna tipsa och beskriva dofter ofta nu inför jul .. jag tror för övrigt jag blir bättre att identifiera dofter baserat på beskrivning när man doftat på en del.
Citera
2012-12-02, 01:13
Medlem
watson6669s avatar
Citat:

Jag har blindköpt 3 dofter från Cheapsmells.

Bvglari Eau Parfumee Au The Rouge

GianFranco Ferre Bergamotto Marino

Lanvin Avant Garde
Senast redigerad av watson6669 2012-12-02 kl. 01:16.
Citera
2012-12-02, 09:11
Medlem
3rds avatar
Citat:
Jag unnade mig själv en tidig julklapp i form av Creed GIT

När det gäller 2013 så ser jag fram emot att inhandla Il Profvmo Aria di Mare samt ett "discovery set" från Oliver & co, kanske inga nyheter men ändå...
Citera
2012-12-02, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 3rd
Jag unnade mig själv en tidig julklapp i form av Creed GIT

När det gäller 2013 så ser jag fram emot att inhandla Il Profvmo Aria di Mare samt ett "discovery set" från Oliver & co, kanske inga nyheter men ändå...
GIT, fantastisk doft. Den passar för alla årstider, med fördel för vår och höst, men den är odödlig och kan aldrig gå fel. Bra köp .
Citera
2012-12-02, 12:38
Medlem
3rds avatar
Citat:
GIT, fantastisk doft. Den passar för alla årstider, med fördel för vår och höst, men den är odödlig och kan aldrig gå fel. Bra köp .
Jepp, helt klart ett av mina bättre inköp
Citera
2012-12-02, 17:38
Medlem
NirvanAs avatar
Här kommer en rolig fråga: Vilka parfymer doftar på ett sätt som du skulle kunna "äta", om ni förstår vad jag menar?
Citera
2012-12-02, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NirvanA
Här kommer en rolig fråga: Vilka parfymer doftar på ett sätt som du skulle kunna "äta", om ni förstår vad jag menar?

Det här låter kanske konstigt, men Spicebomb som jag använder luktar ibland kanelbulle i hjärtnoterna vilket gör mig rätt hungrig.

Citera
2012-12-02, 17:47
Medlem
Angeliques avatar
Jag säger bara en doft och det är Marc Jacobs senaste spektakel Dot! Jag får ständigt komplimanger av främlingar när jag bär den och den är varken för tung eller för flyktig.
Citera
2012-12-02, 18:48
Medlem
NirvanAs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gitarrguden
Det här låter kanske konstigt, men Spicebomb som jag använder luktar ibland kanelbulle i hjärtnoterna vilket gör mig rätt hungrig.

Intressant, blir sugen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in