2012-01-03, 00:25
Medlem
SimpleTimess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hellscreamer
Ingen som känner till någon herrparfym som doftar godis? elr sötare frukt doft? inte citron etc men något som doftar godis vore soft.

joop homme
Citera
2012-01-03, 00:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SimpleTimes
joop homme
Den kan verkligen döda människor i för stora doser. Försiktigt med avtryckaren!

1 Million är väl ockås en doft som är söt och godisdoftande även om jag själv egentligen inte vill rekomendera den. Rochas Man kan också vara något om du är inne i designerträsket...
Citera
2012-01-03, 00:51
Medlem
Okej har redan One million.. men ska kika närmare på Rochas Man och Joop Homme tack för tipsen
Citera
2012-01-03, 01:05
Medlem
annanmedlems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hellscreamer
Ingen som känner till någon herrparfym som doftar godis? elr sötare frukt doft? inte citron etc men något som doftar godis vore soft.
Black xs kanske fungerar med som sagt. Ultrared kanske du inte kan hitta i butik, hur ultraviolet luktar vet jag inte.
Citera
2012-01-03, 01:12
Medlem
Skulle någon kunna rekommendera en parfym för en kille på 20 år? Bor ganska långt ifrån närmaste butik som säljer parfym, därför planerar jag att göra ett blindköp.

Använder Armani Code just nu, men jag börjar tröttna på den och vill därför köpa ytterligare en parfym för att variera mig.
Senast redigerad av Gwaniz 2012-01-03 kl. 01:14.
Citera
2012-01-03, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annanmedlem
Black xs kanske fungerar med som sagt. Ultrared kanske du inte kan hitta i butik, hur ultraviolet luktar vet jag inte.

Tack ska pröva dom med!

Juste någon som kan rekommendera en parfym som doftar bubblegum till sommaren? vet att det finns flera tjej parfymen men någon herr kanske?
Citera
2012-01-03, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gwaniz
Skulle någon kunna rekommendera en parfym för en kille på 20 år? Bor ganska långt ifrån närmaste butik som säljer parfym, därför planerar jag att göra ett blindköp.

Använder Armani Code just nu, men jag börjar tröttna på den och vill därför köpa ytterligare en parfym för att variera mig.

Något från Chanel, kanske? Chanel Allure Homme är riktigt fin.
Citera
2012-01-03, 21:09
Bannlyst
Finns det inte någon lite billigare parfym liknande 1 million
Citera
2012-01-03, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Något från Chanel, kanske? Chanel Allure Homme är riktigt fin.

Känner du till någon utländsk sida som säljer den billigare än vad dom gör i Sverige? 530kr är en stor summa för mig som student.

Kan du rekommendera fler parfymer?
Citera
2012-01-04, 17:30
Medlem
Citat:
Känner du till någon utländsk sida som säljer den billigare än vad dom gör i Sverige? 530kr är en stor summa för mig som student.

Kan du rekommendera fler parfymer?

Parfym är så väldigt individuellet. Kan du kanske berätta lite vad för typ av dofter du gillar/är ute efter. Så kanske jag skulle kunna rekomendera något. Tala också gärna om vad för slags budget du har för att lättare kunna säga, det är dock oftast billigare med onlineköp.
Citera
2012-01-04, 18:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ritinkin
Parfym är så väldigt individuellet. Kan du kanske berätta lite vad för typ av dofter du gillar/är ute efter. Så kanske jag skulle kunna rekomendera något. Tala också gärna om vad för slags budget du har för att lättare kunna säga, det är dock oftast billigare med onlineköp.

Har endast testat tre parfymer och det Armani Code, Diesel-Fuel for life samt Dior Homme. Jag tyckte dock inte om Fuel for life (blindköp).

Men eftersom jag bara har testat ett så litet antal parfymer så kan jag inte direkt säga att det är någon särskild doft jag gillar.

Min budget ligger på ca 500, har bestämt mig nu för att utöka budgeten. Då skulle i och för sig Chanel Allure Homme vara ett alternativ, fast det bästa hade varit om jag kunde beställa hem ett luktprov på den så att jag inte bränner 500 på något som jag inte gillar.
Citera
2012-01-04, 18:44
Medlem
irrblosss avatar
Citat:
Min budget ligger på ca 500, har bestämt mig nu för att utöka budgeten. Då skulle i och för sig Chanel Allure Homme vara ett alternativ, fast det bästa hade varit om jag kunde beställa hem ett luktprov på den så att jag inte bränner 500 på något som jag inte gillar.
Bor du inte i närheten av något ställe som säljer parfym? T.ex. Åhléns-varuhus brukar ha Chanel. Även om du inte köper den där kan du ju alltid gå dit och sniffa...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in