Citat:
Ursprungligen postat av BrownEyedBoy
Anledningen att de inte utformat någon sådan politik kan ju vara att deras väljare inte är intresserade, Min bild av SD-väljare är att de bryr sig mest om invandrings politik.....
Ts hade du förväntat dig något annat svar från SD?
Jag tror att miljöpartiet eller kanske vänsterpartiet kan komma att diskutera narkotikapolitik på ett civiliserat sätt innan de andra partierna överger sin "konsensus-inställning"
Jag håller med dej. Det är lite det jag har försökt komma fram till här, att om man inte hinner utveckla en narkotikapolitik på 23 år så måste det vara för att man lagt för mycket fokus på andra frågor. Och vilka frågor det är när det gäller SD, känns väl rätt självklart...
Dom svaren jag har fått är precis vad jag väntat mej, dvs att SD-anhängare inte heller har något svar på denna frågan. Dom försöker slingra sej men faller pladask när jag ger dom fakta. Det är sorgligt, men det va det jag ville komma åt. Och jag ser gärna att diskussionen fortsätter om någon SD-anhängare har något att tillägga.