2011-09-22, 22:56
Medlem
Hej!

Det är så att min tjej vill ha en iphone 4 (16gb eller 32gb spelar ingen roll). Helst olåst, utan abonnemang och betalas kontant.

Undrar om nån vet någon fysisk butik i Göteborgs området som säljer dom för under 5000, eller strax över, men max 5300? hon vill helst ha den vita med

Sen tänkte jag på om man köper en låst telefon, är det bara att jailbreaka den då för att få bort låset isåfall?

Tack på förhand
Citera
2011-09-23, 02:32
Medlem
InternetTrolls avatar
Skulle överväga er med att vänta. Inget jag kan svara på eftersom jag ej innehar information från Apple, men med alla rykten och spekulationer så bör en ny variant av iPhone släppas ut ganska snart. Redan nästa månad? Det skulle innebära att priset på 4an skulle sänkas dessutom.

Vänta åtminstone tills Apple har haft sitt event som bör ske någon gång i oktober, 4e om jag inte är helt ute och cyklar? För då borde mer information komma än bara rykten och spekulationer.

På tala om jailbreak så är det jailbreak för iOS 5 som kommer gälla då. Jag är inte så värst insatt i jailbreak då jag inte använder mig av det men vad jag har uppfattat så har jailbreakteamet redan hittat kryphål i iOS 5 som gör så ett jailbreak för det kommer vara tillgängligt, om det nu inte redan är det. Sålänge kryphålet inte täpps till det vill säga.
Senast redigerad av InternetTroll 2011-09-23 kl. 02:37.
Citera
2011-09-23, 02:39
Medlem
flippmode_s avatar
http://www.blocket.se/goteborg/IPhon....htm?ca=11&w=1

Hemsida: http://www.aamobilcenter.se/

Ligger vid Vågmästareplatsen på hisingen
Citera
2011-09-23, 12:22
Bannlyst
Äh. Köp iPhone 4, du kommer spara 50% av priset samtidigt som du får den direkt, till skillnad från att vänta flera månader tills den släpps i Sverige och kommer ut till telekomföretagen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in