Citat:
Ursprungligen postat av
krickelonius
Fattar inte hur jävla idiotiska människor det finns! Som kan skriva att det va hennes egna fel osv. Denna underbara människa som fick kosta sitt liv är faktiskt min moster. Såg detta nu och jag blir bara så jävla förbannad hur folk kan ha mage och fråga om tex bilder.. kan beskriva min moster med ett ord och det är OTROLIG ni vet inte hur jävla mycket hon har gjort i sitt liv. Hon reste runt och va omtänksam och såg det bästa i varenda person hon mötte! Hon fotograferade också och var grym på det! Jag va på väg att följa hennes fotspår men så får man ett samtal om vad som hänt och att hon inte blev påkörd bara en gång utan två.. så sen dess har jag knappt rört min kamera. Så snälla kan ni hålla era negativa tankar och att ni vill ha bilder när det faktiskt finns anhöriga som kan se detta... sjuka människor finns de fan överallt! Mvh olivia som miste sin älskade moster som inte ens hann fylla 31 ♥
Beklagar verkligen.Vet hur det känns.Miste själv min älskade moster i en trafikolycka när hon var 30 och jag 16.
Ta väl hand om dig och vårda hennes minne.