2011-09-22, 18:06
Medlem
BacarySagnas avatar
Igår när jag klickade mig in på min externa hårddisk och skulle dra igång lite musik från min stora nerladdningsmapp så märkte jag att det saknades oerhört många filer. Filerna tar fortfarande upp minnet på hårddisken men jag kan inte hitta dem, enda sättet att komma åt vissa filer som inte existerar i mappen är ifall jag går vägen genom mitt torrent program. Öppnar jag filer där som håller på att laddas upp så kan jag komma åt filerna, men det är det enda sättet.
Märkligt nog är att mapparna som börjar på A, B och C är det enda som är kvar. Efter den bokstavsordningen finns där inga mappar. Vilket är himla märkligt, jag har provat att visa dolda filer men det löste ingenting. Någon med förslag?
Citera
2011-09-22, 19:47
Medlem
letmeseesomebloods avatar
Kan du öppna mappen från torrentprogrammet? T ex i utorrent kan man högerklicka och välja "öppna mapp".
Annars låter det som att du tittar på fel ställe, t ex att du råkat ladda ner i en annan mapp utan och tänka på det. Om inte, är sista möjligheten att filerna råkat bli markerade som operativsystemfiler
Då får du, på samma ställe som du klickar i "visa dolda filer", klicka i "visa skyddade operativsystemfiler" eller vad det kan heta på svenska (Har engelska som default).
Citera
2011-09-25, 22:37
Medlem
BacarySagnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av letmeseesomeblood
Kan du öppna mappen från torrentprogrammet? T ex i utorrent kan man högerklicka och välja "öppna mapp".
Annars låter det som att du tittar på fel ställe, t ex att du råkat ladda ner i en annan mapp utan och tänka på det. Om inte, är sista möjligheten att filerna råkat bli markerade som operativsystemfiler
Då får du, på samma ställe som du klickar i "visa dolda filer", klicka i "visa skyddade operativsystemfiler" eller vad det kan heta på svenska (Har engelska som default).

Sorry för slö respons. Ja precis, jag kan öppna mappen genom att välja det i torrentprogrammet och då blir sökvägen också den stora nerladdningsmappen men går jag in vanliga vägen så finns det inte där..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in