Flashback bygger pepparkakshus!
  • 1
  • 2
2011-09-22, 16:44
Medlem
Jag gjorde som så att jag köpte 3 paket cigg och 2 dosor snus, sen gick jag ut på krogen och söp ner mig rejält, rökte upp nästan alla cigg jag hade och snusade en hel del... På kvällen när jag skulle hem mådde jag så illa av ciggdoften så jag kasta allting som var kvar... Dagen därpå var jag inte alls sugen längre... Tog typ överdos :P

Har inte rört nikotin sedan dess...
Citera
2011-09-22, 19:51
Medlem
vanillalattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psyninja
Jag gjorde som så att jag köpte 3 paket cigg och 2 dosor snus, sen gick jag ut på krogen och söp ner mig rejält, rökte upp nästan alla cigg jag hade och snusade en hel del... På kvällen när jag skulle hem mådde jag så illa av ciggdoften så jag kasta allting som var kvar... Dagen därpå var jag inte alls sugen längre... Tog typ överdos :P

Har inte rört nikotin sedan dess...

Har tänkt en hel del på det men är vosäker på om det verkligen fungerar
Citera
2011-09-22, 20:00
Bannlyst
Jag är rökfri sedan 2år tillbaka och rökte ungefär 10-15 cigg per dag i 7 års tid.
Inte så länge som många andra men ändå..
Man måste helt klart vara beredd att det är psykiskt jobbigt att tackla alla motgångar.
För mig fungerade nikotin tuggummi kanon bra och sen massa pushande från människor i min omgivning.
Efter cirka 1 vecka skulle jag tro så kände jag klart och tydligt nya smaker när jag åt/drack och framför allt en fräschare andedräkt.

Lycka till säger jag bara..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in